שיתוף פעולה

ראש העיר ניו יורק ביל דה בלאזיו מקים קואליציה למלחמה באנטישמיות

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, הודיע ​​על הקמת קואליציות בשכונות החרדיות בוויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק - שיילחמו באירועי האנטישמיות המתגברים (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ראש העיר ניו יורק (צילום: שאטרסטוק)

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, החליט לפעול נגד האנטישמיות המתגברת בעירו והודיע על הקמת קואליציה בשכונות בהם מתגוררים חרדים רבים, וויליאמסבורג, קראון הייטס ובורו פארק.

מדובר בקואליציות שיאחדו תחתיהן מנהיגים של יותר משבעים קהילות, שיפעלו לקדם הבנה תרבותית, לגייס תגובה קהילתית נגד האירועים וליצור רשת שתוביל לאחדות השכונה.

הוא הסביר, "לשנאה אין מקום ביישובים שלנו, ובעיר ניו יורק אנו דואגים לשכנינו. הקואליציות החדשות שלנו לבטיחות בשכונה יסייעו לקהילות לטפל בשורשי השנאה ולהרתיע את מעשי האלימות לפני שהן מתרחשות".

משרד ראש העיר למניעת פשעי שנאה יעבוד עם הקואליציות בכדי לזהות את הצרכים הייחודיים בכל שכונה, כמו גם בפיתוח אסטרטגיות חדשניות וארוכות טווח המקדמות כבוד הדדי ומפרקות סטריאוטיפים.

הקואליציות יציעו גם נוכחות פיזית גלויה, כמו סיורים שכונתיים ולשכות דוברים בבתי ספר וארגונים קהילתיים, במטרה למנוע את האירוע האנטישמי הבא.

האנטישמיות של האפרו-אמריקנים (באדיבות עמי הורביץ)

לדברי דבורה לאוטר , מנהלת משרד ראש העירייה לטיפול בפרויקט, "שינוי לאורך זמן מתחיל מהיסוד, וקואליציות הבטיחות בשכונה יסייעו להבטיח ליישובים שלנו את המשאבים והתמיכה לקיים את הפעילויות שלהם ולהרתיע את מעשי השנאה".

אבי גרינשטיין, מנכ"ל מועצת הקהילה היהודית בורו פארק אמר: "אני מודה לראש העיר דה בלאזיו על יצירת הקואליציה לבטיחות השכונה וחיפוש הדרכים להילחם ולמגר שנאה מהשכונות שלנו".

"אני מצפה להיות שותף עם משרד ראש העיר החדש למניעת פשעי שנאה בהובלת המאמצים לפעול למען בטיחות קהילת בורו פארק כחלק אינטגראלי מהקואליציה החיונית הזו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר