עדכונים בWhatsApp

העיתונאי אלי ביתאן עבר ניתוח ראש מורכב - בשלום

על מנת להסיר גידול לא סרטני שהתגלה בראשו, עבר איש התקשורת סדרת ניתוחים, שאתמול הגיעו לסיומם בהצלחה ב"ה • העדכונים בקבוצת הדוברות, וסרטון של ח"כים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אולפן 'כיכר השבת')

רק בריאות: איש התקשורת אלי ביתאן, מגיש התוכנית 'מנדי ביתאן' ב'כאן מורשת' וכתב לענייני חרדים בעיתון 'מקור ראשון', עבר אמש (שני) ניתוח ראש מורכב - בשלום ברוך ה'.

לפני כ-4 שנים התגלה אצל ביתאן גידול לא סרטני בחלל האוזן הפנימי אשר חיבל בשמיעה שלו ויצר סכנת זיהום. מאז הוא עבר שלושה ניתוחים, שהאחרון בהם היה אתמול, הניתוח כאמור עבר בשלום והוא מתאושש בימים אלו בבית החולים 'שערי צדק'.

ההחלמה מהניתוח תארך חודש, במהלכו אלי לא יוכל לשדר את תוכנית הבוקר היומית ב'כאן מורשת' לצד חברו הטוב מענדי גרוזמן - שיאלץ להגיש אותה לבד עד להחלמתו של ביתאן.

רבים מחבריו ואוהביו לקחו על עצמם קבלות שונות לרפואתו.

בקבוצת WhatsApp בת 250 משתתפים, עקבו בדאגה אחר מצבו. חבריו של ביתאן הרבו להתעניין ולדרוש בשלומו במהלך ההכנות לניתוח ובעיצומו וכדי להסדיר את הדברים עמיתו להגשה מנדי גרוזמן פתח קבוצת עדכונים, אותה כינה במליצה "דוברות הגר"א ביתאן".

בשיחה עם כיכר השבת הסביר גרוזמן כי "ראשית, אלי הוא באמת תלמיד חכם גדול וכל יום שהוא בתקשורת זהו הפסד לעולם התורה. שנית, יהודים תמיד נהגו להתלוצץ מעט דווקא בזמנים קשים, כי גדולה שמחה להתרת כל הקטרוגים".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר אלי ביתאן: "אני בסדר ברוך ה'. הניתוח עבר בשלום והגידול הוסר בשלישית. מודה לכל המאחלים והמתפללים. בלעדיכם לא הייתי שורד. וגם אם הייתי שורד - לא היה לי בשביל מה".

אתמול (שני) סיירו חברי הכנסת של ש"ס בבקעת הירדן. מורן עג'מי, אשת דוברות ש"ס, פרסמה סרטון שבו נראים ח"כ משה ארבל וח"כ ינון אזולאי מתפללים לרפואתו של ביתאן.

ח"כ ארבל ציין כי סגולה גדולה היא להתפלל בבקעת הירדן וח"כ אזולאי הוסיף כי זכותו של הבבא סאלי זצ"ל, שיום ההילולא שלו חל השבוע, תגן על ביתאן בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר