הנציג הוסר מהקבוצה

הרישום לגני ילדים בפתח תקווה: המתיחות מגיעה לשיאה

בצל הכרזת ראש העיר רמי גרינברג על פתיחת גני עירייה לחרדים, התבטא נציג 'רשת הגנים' נגד אחד הרבנים ועורר סערה. הרשת מיהרה להתנער מדבריו: "פועלים לחיזוק הקשר עם התושבים ועם ראש העיר"

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: לא קרדיט)

שמואל טירר, נציג 'רשת הגנים' בפתח תקווה, התבטא נגד אחד הרבנים בעיר וכתב בקבוצת וואטסאפ של תושבים כי הרב מעניק הכשר לגן ממ"ח אליו התנגדו כל גדולי ישראל. בעקבות הדברים, תושבים זעמו וביקשו ממנו להתנצל. לאחר שהדיון התלהט, מנהל הקבוצה ביקש למחות על כבודו של הרב והסיר את טירר מהקבוצה.

דבריו של טירר מגיעים על רקע ההכרזה של ראש העיר רמי גרינברג על פתיחת גני עירייה לתושבים חרדים בפיקוח אחד מרבני העיר, דבר שגרר תגובות שונות ודיונים אינסופיים בעיר. האם הגנים יהיו בפיקוח משרד החינוך? האם העירייה תסבסד את העלויות הגבוהות של פתיחת גנים חדשים ללא התערבות של משרד החינוך? ראש העיר הבהיר במכתב רשמי שהגן לא יהיה ממ"ח וכי הגנים שייפתחו יהיו בפיקוח של אחד מרבני העיר.

בתוך כך פורסם כי צביקה שלזינגר, תושב מרכז העיר המקושר לראש העיר רמי גרינברג, מונה לתפקיד מנהל קשרי קהילה ברשת הגנים. בשורה זו התקבלה בהפתעה בקרב תושבי העיר שהגיבו בסקפטיות.

שלזינגר שזיהה את ההתמרמרות והתגובות נגד המינוי, פרסם הבהרה כי פני רשת הגנים לשיפור משמעותי, והבטיח כי "החל מהיום תהיה אוזן קשבת לצרכים ולבקשות שלכם, ההורים. אני כאן בשבילכם, כדי להתמודד ולטפל בכל מה שדרוש טיפול, בלי להתחמק ובלי לסנן".

שלזינגר ציין כי הבהיר למנכ"ל הרשת שבכוונתו לשמש כנציג ההורים ולא להיפך. "אני רואה בתפקיד הזה אחריות עצומה ומחוייבות כלפיכם. התפקיד שלי הוא לשרת את טובת ההורים ולפתור בעיות ככל שתהיינה".

הנציג החדש אף שיבח את שיתוף הפעולה עם ראש העיר רמי גרינברג וכתב: "אנחנו עם הפנים קדימה כדי להמשיך להעניק לילדים שלנו את החינוך הטוב ביותר, בשיתוף פעולה מלא עם ראש העיר רמי גרינברג, שנרתם לסייע לרשת הגנים לטובת התושבים וכפי שכולנו יודעים, רק טובת התושבים לנגד עיניו. אנחנו נעבוד בשיתוף פעולה מלא, וניבחן לפי תוצאות ולא לפי הצהרות".

בניסיון לתת מענה לכל נושא הרישום, הודיע שלזינגר כי יגיע הערב בשעה 17:30 עם מנכ"ל הרשת הרב ישראל גולומב, לגן ברחוב טרומפלדור במרכז העיר, כדי להשיב לשאלות התושבים בצורה ישירה, זאת למרות האפשרות כי המפגש יהיה טעון.

מהנהלת רשת גני הילדים נמסר: "רשת הגנים מפעילה 400 גני ילדים ב-40 רשויות מקומיות בצורה מקצועית ונטולת פניות, ומעניקה שירות למגוון אוכלוסיות, מגזרים ועדות. הנהלת רשת הגנים אינה מעורבת בפוליטיקה מקומית או ארצית ומפעילה את הגנים במקצועיות ובשיתוף פעולה מלא עם ראשי הרשויות וחברי המועצה השונים.

"בפגישה שערכנו לאחרונה עם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג לצורך מציאת פתרונות למבנים ראויים הצגנו בפניו את התוכניות שלנו לעתיד. התבקשנו על ידי ראש העיר לשפר ולייעל את השירות לתושבי העיר. זו הסיבה בגינה הודענו אמש על מינויו של תושב העיר צביקה שלזינגר לתפקיד מנהל קשרי קהילה מטעמנו. שלזינגר יטפל בפניות ההורים וידאג לפתרון בעיות ברמה המקומית בגיבוי מלא ומוחלט של ההנהלה הארצית. בהמשך שיתוף פעולה עם ראש העיר, נמשיך בתנופת העשייה ונפתור את המשקעים ואת הבעיות שנוצרו בשנים האחרונות לשביעות רצון התושבים כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר