שיר בכורה למקהלת הילדים של ב"ב: 'אלא השלום'

שיר חדש של מקהלת הילדים המאחדת ילדי תשב"ר ממגוון תלמודי תורה בב"ב לקורס מעצים של 'מוזיקה וכישורי חיים'. הלחן של אבי אברהם העיבוד של שימי סקלאר (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

"אלא השלום" הוא שמו של השיר החדש בביצוע מקהלת הילדים שרואה אור כעת כסינגל הבכורה השנתי של קורס 'מוזיקה וכישורי חיים' שנערך במרכז הקהילתי בשכונת פרדס כץ בבני ברק.

המקהלה, המונה כ-22 ילדים ונערים מיועדת לילדי תשב"ר מהשכונה ומכל רחבי העיר המחפשים אפיק איכותי ומעשיר לשעות אחה"צ, שהתרכזו למרכז הקהילתי בפרדס כץ שפתח את שעריו בפני הציבור החרדי ומארח חוגים רבים לילדי תלמודי התורה, כשהבולט בהם הוא הקורס הייחודי והמעשיר של מוזיקה וכישורי חיים שמהווה הזדמנות לחינוך בלתי פורמאלי ולפיתוח מיומנויות וביטוי רגשי באמצעות כלים מעולם המוזיקה והטיפול הרגשי, לפעילות חברתית מגבשת ומעשירה ולשעות אימון קבוצתי לילדים בהתאמה לפי רמה והגיל כגון העצמה אישית ושיפור הביטחון העצמי.

מחזור ב' של מקהלת הילדים נפתח בתחילת השנה ובמהלך השנה יופיעו מקהלת הילדים בפני קהל במגוון שירים ואף יעבדו על שירים נוספים לקראת הפקת אלבום מוזיקאלי חדש שיצא בסוף השנה ובו מספר שירים בביצוע המקהלה ובניצוחו של הרב ספי רייכקינד, מוביל הקורס מטעם מרכז קומ"ה ומאמן המקהלה.

את השיר הלחין הרב אבי אברהם, עיבד המוזיקאי שימי סקלאר, הפקה ומיקס: אבי ז'נו. סולנים: איציק בן שמואל וקובי גולדשמיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר