מפגש ברוסיה

פוטין לנתניהו: החנינה בזכות המפגש עם אמה של נעמה

נשיא רוסיה שהעניק היום חנינה לצעירה הישראלית נפגש עם ראש הממשלה שהודה לו: "זה מרגש את כולנו והתודה ניתנת מכל אזרחי ישראל" • בהמשך שוחחו על עסקת המאה (מדיני)

(צילום: קובי גדעון /לע"מ)

בדרכו חזרה מארה"ב, הגיע היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו למוסקבה, לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין, משם ימריא לישראל יחד עם נעמה יששכר.

פוטין אמר לנתניהו על החניה, "זה הרבה בזכות המפגש עם אימא שלה. הצו נחתם, יש לה מזל שהסמים נמצאו במטען. צריך לזכור שמצאו לה דברים בתיק אבל אני מאחל לה בהצלחה. אני מאחל כל טוב לנעמה ולמשפחתה".

ראש הממשלה ענה לפוטין: "אני רוצה להודות לך בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר. זה דבר שמרגש את כולנו והתודה שלנו ניתנת מכל אזרחי ישראל, מכל הלב".

נתניהו הוסיף, "אנחנו שוחחנו בארץ על כמה דברים שקשורים באזור. אנחנו קיימנו כמה שיחות עם ידידינו האמריקנים בהקשר לדברים האלה ואני רוצה לעדכן אותך על התפתחות מסוימת שיש שם".

בהמשך ציין, בהתייחסות לעסקת המאה, "אתה בעצם המנהיג הראשון שאני משוחח איתו אחרי ביקורי בוושינגטון על תכנית המאה של הנשיא טראמפ".

לדבריו, "אני חושב שנוצרה פה הזדמנות חדשה ואולי ייחודית, והייתי רוצה לשוחח איתך ולשמוע כמובן את התובנות שלך ולראות כיצד אנו יכולים לשלב את כל הכוחות למען הביטחון והשלום".

"בכל מקרה אני חייב לומר שהיחסים בין רוסיה לישראל הם האיתנים, החזקים והטובים ביותר שהיו אי פעם. אני רוצה להודות לך אדוני הנשיא על ההובלה האישית והמנהיגות שלך גם בעניין הזה כמו בעניינים אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר