הביע חרטה

נוחי דנקנר ישתחרר; יתנדב בעמותה חרדית

איש העסקים שהורשע במסגרת פרשת הרצת המניות באיי-די-בי ישתחרר מהכלא בתנאים מגבילים, מתוך התחשבות במצבו הבריאותי • בדיון הביע חרטה: "פעלתי בפזיזות" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

שבועיים אחרי קיצור עונשו על נשיא המדינה ראובן ריבלין, קיבלה היום (חמישי) ועדת השחרורים בכלא מעשיהו את בקשתו של נוחי דנקנר לשחרור מוקדם.

בחודשים האחרונים נפתח נגדו תיק חקירה במהלך מאסרו, הוא הועבר מכלא מעשיהו לבית מעצר ניצן, וחופשותיו הופסקו. בסופו של יום, הוחלט כי יש מקום לסגור את תיק החקירה ואין בו כדי להפריע לשחרור מוקדם.

בועדת השחרורים ציינו כי "האסיר משתף פעולה עם גורמי שב"ס, אין לו עבירות משמעת והתנהגותו במהלך המאסר הייתה תקינה וחיובית. בקבוצות הטיפוליות השתתף האסיר בכל המפגשים, הוא השמיע קול דומיננטי והשפיע בצורה חיובית על המשתתפים האחרים להם עזר בהתנהלותו הפתוחה והמשתפת".

דנקנר אמר לוועדה כי הוא מודה לרשויות הכליאה על העזרה שהושיטו לו, על הרגישות וההגינות בהתייחסות אליו. לדבריו, היום הוא מבין כי העבירות שביצע היו עבירות חמורות, הוא מתחרט על מעשיו ורואה במהלכיו טעות חמורה ביותר "פעלתי בפזיזות", אמר. "כל חיי הייתי איש שומר חוק, הגון וישר, מאמין בחוק ובבתי המשפט".

בסופו של דבר, ומתוך התחשבות במצבו הבריאותי הקשה והעובדה שהוא עומד לעבור ניתוח, הוחלט על שחרורו בהתאם לתנאים הבאים:

הוא יקיים את כל תנאי השחרור המפורטים בחוק ובפנקס השחרורים., ויתייצב במשטרה אחת לשבועיים (בשבוע הראשון והשלישי כל חודש).

בנוסף, יהיה עליו להתנדב באגודת "עזרה למרפא" אחת לשבוע, והוא ישהה במעצר בית בביתו בכל יום החל מהשעה 22:00 עד השעה 06:00 למחרת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר