בשורות טובות

שיפור במצבה של הפעוטה שנפצעה קשה

מבית החולים סורוקה נמסר על שיפור במצבה של הפעוטה בת השלושה שבועות שנפצעה אמש קשה לאחר שנפלה מידי אמה בעת שרצה למרחב המוגן מפני הרקטות (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בחסדי שמים, חל שיפור במצבה של התינוקת בת השלושה שבועות שפונתה אתמול בלילה (חמישי) לבית החולים סורוקה, לאחר שנפלה מידי אמה בזמן האזעקה בשדרות. התינוקת תעבור במהלך היום בדיקות נוספות. מצבה יציב.

כזכור, אמש, סמוך לחצות לילה, זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית. אחת הרקטות נפלה ככל הנראה סמוך למכללת ספיר. ייתכן כי מדובר בנפילה של אחד מטילי היירוט.

הפעוטה כבת 3 שבועות נפצעה קשה כתוצאה מהאזעקה בשדרות. יעקב בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות סיפר: "מדובר בפעוטה שנחבלה בראשה לאחר שנפלה מידי האמא שרצה למרחב מוגן. בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר קשה".

דובר מד"א מסר, כי בשעה 23:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אשה ותינוקת שנפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוקת כבת 3 שבועות במצב בינוני, בהכרה עם חבלה בראש ואשה כבת 30 במצב קל עם חבלות".

מדוברות עיריית שדרות נמסר כי "אמש, בזמן האזעקה בעיר, נפלו אם ובתה בת ה-3 שבועות בעת שרצו לממ"ד. צוותים רפואיים העניקו להן טיפול ראשוני והן פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשמצבה של התינוקת בינוני והאם במצב קל. סגן ראש העיר, אלעד קלימי, וסגן מנהל האגף לשירותים חברתיים, יגאל לוי, הגיעו לבית להיות עם המשפחה והזעיקו למקום גם עובדים סוציאליים. בנוסף, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי, יפית חסן, עודכנה במקרה בשל הלחץ בו היו האחים הנוספים בבית. הבוקר עדכן בית החולים כי מצבה של התינוקת טוב ויציב. האם שוהה לידה. במהלך היום יבקרו אותן נציגי העירייה. אנו מאחלים לאם ולבתה בריאות והחלמה מהירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר