פסנתר לשבת בא: "בצאת ישראל ממצרים"לכבוד שבת פרשת בא וראש חודש שבט שחל השבוע, בחרתי לבצע את הלחן הנפלא של חסידות מודז'יץ לקטע ההלל "בצאת ישראל ממצרים" (שירים חסידיים)נלנתנאל לייפרכיכר השבת | ה' בשבט | 31.01.201תגובות10100:00/1:16נתנאל לייפרפסנתרפסנתר לשבתניגוני מודז'יץהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:חסידות בקלאס: השירים שהייתי מעיף מהמופע בבריכת הסולטן // ביקורת מוזיקהנתנאל לייפר|04.06.26האם הבינה המלאכותית תחסל את המוזיקה החסידית? מוישי רוט עושה סדרנתנאל לייפר|02.06.26היוצר הישראלי שהטריף את גדולי הזמר בארה"ב: "זה הורס כל מה שידעתם עד היום"נתנאל לייפר|26.05.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה1זהו לחן של המלחין האגדי רבי בן ציון שנקר ע"ה. הוחן בשנת תשכ"ד בעת ביקורו באילת.אימוגים לתגובהמודז'יץ01.02.20 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:המהפך הדרמטי של יניב בן משיח: "ויתרתי על כסף בהופעה בקיסריה כדי שתהיה שם הפרדה מוחלטת"נתנאל לייפר|19.05.26הפאדיחה בבית הכנסת וההחלטה הדרמטית שנייה לפני קריסה: הצצה לעולמו של מנצח חרדינתנאל לייפר|12.05.26סוף עידן ה"ימים"? עמירן דביר מנפץ מיתוסים של חתונות ומשיק אלבום חדש ומרגשנתנאל לייפר|05.05.26
המהפך הדרמטי של יניב בן משיח: "ויתרתי על כסף בהופעה בקיסריה כדי שתהיה שם הפרדה מוחלטת"נתנאל לייפר|19.05.26
0 תגובות