"מלכודת מסוכנת"

איל ההון יוסף גוטניק הזהיר את נתניהו מעסקת המאה

גוטניק, שבעבר מימן את קמפיין 'נתניהו טוב ליהודים', מתריע מפני תכנית השלום של נשיא ארה"ב ואומר כי על ראש הממשלה להבין כי דיבור על מדינה פלסטינית - מסוכנת (ארץ)

גוטניק עם נתניהו, בעבר (צילום: עמוס גן גרשוםלע"מ)

יוסף יצחק גוטניק, איל ההון החרדי המעורב בפוליטיקה הישראלית, מזהיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו מפני תמיכה בעסקת המאה, תכנית השלום של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

בראיון שהעניק לג'רוזלם פוסט התייחס גוטניק לתכנית ואמר כי עם כל הכבוד וההערכה לכל פעילותיו של הנשיא טראמפ לישראל, הוא הוטעה לחשוב כי הקמת מדינה פלסטינית מפורזת - היא דבר חיובי.

"זה יהיה קטסטרופה לביטחונה של ישראל", הזהיר גוטניק. "זה יהיה הרבה יותר גרוע מההתנתקות מרצועת עזה וההשלכות החמורות שבאו בעקבותיה,.

גוטניק, חסיד חב"ד שבעבר מימן את קמפיין 'נתניהו טוב ליהודים' שהעניק לביבי את הניצחון מול שמעון פרס, ציטט את הרבי מליובאוויטש שהזהיר מפני הסכנה שבהקמת מדינה פלסטינית.

(צילום: לע"מ)

"על ראש הממשלה להבין כי הוא מוביל את מדינת ישראל לעבר מלכודת מסוכנת, אם ימשיך לדבר על הקמת מדינה פלסטינית", הוסיף.

בהמשך הראיון הזהיר כי אם ראש הממשלה לא יבהיר את הדברים, זה יסב לו נזק אלקטורלי רב בבחירות הקרובות. "אנשים שמתנגדים למדינה פלסטינית יצביעו למפלגות אחרות בגוש הימין".

הוא אף סיפר כי שוחח על כך עם ראש הממשלה אותו שאל כיצד יצליח למנוע את הטרור ואת האסלאם הרדיקלי בתוך המדינה הפלסטינית, ומי ערב לו שבעתיד לא יהיה ראש ממשלה ישראלי שיסכים לבטל את פירוז המדינה הפלסטינית.

"האם זו תהיה המורשת שלו?", תהה גוטניק המאוכזב מהתנהלות האישיות הפוליטית לה תרם בעבר. לסיום נשאל האם נתניהו יפסיד את הבחירות אם ימשיך לתמוך במדינה פלסטינית, וענה: "אני לא נביא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר