מערכת הביטחון נערכת

מחשש לירי רקטות: צה"ל פרס סוללות 'כיפת ברזל' בדרום

במערכת הביטחון חוששים מפני ירי רקטות לעבר שטח ישראל, ובעקבות כך צה"ל תגבר את פריסת סוללות 'כיפת ברזל' בדרום - כולל בערים מרכזיות. החשש: הג'יהאד האסלאמי יוביל להסלמה (צבא)

כיפת ברזל ליד אשדוד. ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

החשש של מערכת הביטחון מפני ירי רקטות לעבר שטח ישראל, מביא את צה"ל לתגבר את פריסת סוללות 'כיפת ברזל' בדרום הארץ, כך דווח ב'וואלה'.

לפי הדיווחים של כלי תקשורת מקומיים, פריסת מערכת כיפת הברזל נעשתה גם באזור ערים מרכזיות בדרום.

החשש הוא כי ארגון הג'יהאד האסלאמי ינצל את המצב ברצועת עזה, בצל ההתנגדות ל'עסקת המאה' של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והלחץ האיראני להוציא פיגועים נגד ישראל, בכדי לשגר רקטות לעומק ישראל.

תיעוד של הג'יהאד האסלאמי: שיגור טילים לישראל

ב'וואלה' דווח עוד כי במערכת הביטחון מעריכים שהחמאס חושש להצטייר כמשתף פעולה עם ישראל, שכן הוא מנהל מגעים להסדרה בעוד הרשות הפלסטינית ואבו מאזן, מתנגדים בחריפות ל'עסקת המאה'.

האיראנים מעוניינים להשפיע על מערכת הבחירות באמצעות הסלמה ביטחונית, כאשר צה"ל תוקף רק יעדי חמאס בתגובה לרקטות ששוגרו עד כה ולהפרחת בלוני הנפץ, הרי שהג'יהאד האסלאמי עלול לרצות להביא להסלמה.

כזכור, במהלך השבוע האחרון שוגרו לעבר ישראל שבע רקטות והופרחו עשרות בלוני נפץ, שנחתו בעיקר בעוטף כזה. בעקבות שיגור אחת הרקטות לעבר העיר שדרות, נפצעה תינוקת באורח בינוני, בעת שאמה רצה עמה לממ"ד והשתיים מעדו במדרגות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר