שערורייה בינלאומית

מזעזע: יהודי נפטר בדנמרק; כבר חודשיים במקרר

סיפור הזוי לחלוטין: יהודי גלמוד, נפטר לפני כחודשיים וחצי בקופנהגן שבדנמרק, ועד עכשיו הוא שוכב במקרר הבית חולים, כאבן שאין לה הופכין • סיכוי שגופת היהודי - תישרף (עולם)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: דוברות זק"א ת"א)

בעיר קופנהגן בדנמרק, שוכב יהודי גלמוד שנפטר לפני יותר מחודשיים וחצי בתוך מקרר של בית החולים הממשלתי, השלטונות לא מוכנים לשחרר את הגופה, ויש אף סיכוי שישרפו את הגופה.

הסיפור ההזוי מגיע מבירת קופנהגן שבדנמרק, יהודי ישראלי שחי כבר למעלה מ-40 שנה בגפו בדנמרק, נפטר לפני יותר מחודשיים וחצי, ומכיוון שלא היה ניתן לזהות אותו, הממשל בדנמרק לא מוכן לשחררו עד שיהיה אימות וודאי לגופה.

שליח חב"ד בדנמרק הרב יצחק לעווענטאל אומר בשיחה עם 'כיכר השבת', "מדובר בסיפור הזוי, אמנם הבן אדם לא גלמוד, כי יש לו בת שחיה בארץ".

"במשך הארבעים שנה, הוא היה גר מרחק של שעתיים בקופנהגן בדנמרק, הנקודה היא שלאחר שהמשטרה מצאה את הגופה, הם לא מצאו בבית שלו די.אנ.איי, ולכן שמו אותו בינתיים בקירור והוא שוכב שם כבר חודשיים".

גופת גבר שהתגלתה בעבר בפוניבז'. צילום: דוברות זק"א תל אביב

"רק היום (שני), השלטונות החלו להתעורר, לאחר לחץ אדיר שהפעלנו והם הגיעו לקחו את הדי.אנ.איי לבדיקה ואז יקבלו את תוצאות הבדיקה בעוד כמה ימים ואז יש סיכוי שישחרר אותו, ככל הנראה הוא לא היה בקשר טוב עם המשפחה, יש לו בת שגרה בישראל, שהביאה את הדי.אנ.איי שלה".

ראשי ועידת רבני אירופה, עודכנו הערב (שני), בסיפור על ידי מזכיר סיעת ש"ס, ר' צבי יעקבזון וישר נכנסו לתמונה והחלו להפעיל את כל הקשרים עם השלטונות הדנים כדי להביאו לקבורה מיידית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר