9.5 מליון ש"ח לשדרוג התשתיות בשכונת רמות

עיריית ירושלים השקיעה 9.5 מיליון ש"ח בשנה האחרונה, לשדרוג התשתיות בשכונת רמות והתאמה למעמדה החדש של רמות כשכונה מרכזית בירושלים (בארץ, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש90)

הקמת קו הרכבת הקלה לרמות בהליכי תכנון סופיים • בתי כנסת חדשים נפתחו בשכונת 'מצפה רמות' המובילה את תנופת ההתחדשות באזור • בשנה הקרובה יחלו העבודות להקמת הקאנטרי העירוני במורדות השכונה סמוך לעמק הארזים

עיריית ירושלים ממשיכה במבצע שדרוג רחובות העיר שהחל בתחילת השנה וכולל עבודות שיקום ופיתוח תשתיות ברחבי העיר ירושלים - ההשקעה העירונית בשדרוג הרחובות בשכונת רמות לבדה עומדת על כ 9.5 מיליון ₪ במסגרת העבודות בוצע שיקום ופיתוח תשתיות, קרצוף וריבוד כבישים, שדרוג מדרכות, התקנת אבן משתלבת, נטיעת עצים, התקנת מערכות השקיה, ריהוט רחוב החלפת אשפתונים, הצבת ספסלים ותחנות אוטובוסים לפי הצורך, החלפת עמודי תאורה שהתבלו, החלפת נורות הפנסים בנורות לד והוספת עמודי תאורה במקומות בהם התבלו או חסרים.

עבודות אחרונות בשדרוג התשתיות

בעירייה נערכים גם להתפתחות המואצת בשכונת 'מצפה רמות' עם קבלת ההיתרים הסופיים לשלב ג' והשיווק שנמצא בעיצומו, עם סלילת שבילי נוף ואופניים, סלילת כבישים חדשים והקצאות ציבוריות לרווחת התושבים. כך למעשה, הוקמו והחלו לפעול ב'מצפה רמות' בחודשים האחרונים שני בתי כנסת לציבור האשכנזי והספרדי בשכונה. תושבים רבים הביעו שביעות רצון על ההקצאות המהירות ומציינים כי בניגוד אולי למקומות אחרים, ב'מצפה רמות' כבר עכשיו נהנים ממרכזים לתורה ולתפילה שוקקי חיים במבנים יבילים זמניים, כאשר בנייני הקבע של בתי הכנסת צפויים גם הם להתקדם בשנה הקרובה.

בנוסף, מרכז מסחרי חדש מתוכנן בלב השכונה וצפוי להנגיש מגוון חנויות נדרשות לרווחת התושבים. ראש העיר משה ליאון שחנך את שדרוג הרחובות ברמות אמר: "נמשיך לשפר את איכות חיי התושבים בשכונת רמות בכל ההיבטים - ניקיון, בניה, פיתוח, חינוך, בריאות, רווחה ועוד" סך הכל שודרגו בשנה האחרונה בשכונת רמות לבדה 10,683 מ"ר של מדרכות וכ- 12,000 מ"ר כבישים כולל גופי תאורה בהשקעה כספית כוללת בסך 9.5 מיליון ₪.

הרכבת הקלה מגיעה לרמות, בקרוב: עבודות ראשונות להקמת הקאנטרי העירוני במורדות השכונה

תכנית שהוגשה לאחרונה לוועדה המקומית של עיריית ירושלים להקמת מתחם תפעול לרכבת הקלה, חושפת לראשונה את כל הפרטים על הקמת ה"קו הכחול" של הרכבת שיגיע לשכונת רמות ויחבר אותה בנסיעה קלה ומהירה ללא פקקים, למרכז העיר. כך למעשה הופכת 'מצפה רמות' לשכונת יוקרה בלב אזור מבוקש ומתפתח, המתחבר בקלות לצירי התחבורה הציבורית העתידיים שיהפכו את רמות לחלק ממרכז העיר.

כאמור, הקו הכחול יתחיל בשכונת רמות, ימשיך אל שדרות גולדה מאיר והר חוצבים, ייכנס למנהרה ברחובות שמואל הנביא, יחזקאל ושטראוס, ויסתיים בשכונת גילה. שלוחה נוספת של הקו תצא ממלחה דרך עמק רפאים במושבה הגרמנית, שם תתאחד עם הקו הכחול עד שכונת רמות. בחברת ISA GROUP הבונה את 'מצפה רמות' מדגישים כי הביקושים הגבוהים לדירות איכותיות בשכונה, כמו גם הדריכות לקראת מכרזים נוספים של מאות דירות בשכונה, מתבססים על רמה חדשה של איכות חיים בשכונה המתפתחת בירושלים, ומציינים כי הקמת הקאנטרי במורדות השכונה תשדרג את רמת החיים ב'מצפה רמות' ותשקף את מיצובה הגבוה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר