"אין מילים"

השכנים המומים: מוכר הפרחים הוא המחבל

בחיפה מתקשים לעכל את הידיעה כי המחבל שניסה להרוג היום שוטר בירושלים, הוא שאדי בנא, שהיה מוכר בעיר כמוכר פרחים שקט, שהאכיל חתולי רחוב במסירות • צפו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של השכן ההמום (צילום: באדיבות 'חדשות 13')

בחלוף מספר שעות מפיגוע הירי שבוצע בעיר העתיקה בירושלים, בו נפצע קל שוטר מג"ב, בחיפה עדיין לא מעכלים את העובדה כי שאדי בנא בן ה-44, תושב העיר שהיה מוכר כמוכר פרחים אדיב וסובלני, הוא המחבל שביצע את הפיגוע, וחוסל.

בצהרים פרצו כוחות הביטחון לביתו של בנא, נשוי ואב לילד, ערכו בו סריקות אחר אמצעי לחימה ומחשבים, ולאחר מכן הגיעו לחנות הפרחים בה עבד ופרצו גם אותה, בסיוע כוחות כיבוי אש ומד"א.

שני אחיו של המחבל עוכבו לחקירה בחשד שידעו על כוונתו לבצע פיגוע, בעוד הם מכחישים את החשדות הללו מכל וכל.

שמעון סבג, שכנו של בנא, סיפר ל'חדשות 13': "פגשתי אותו בכל בוקר. אני יודע שהוא התאסלם בתקופה האחרונה. הוא לא נהג לדבר הרבה, למעט מילות נימוסים. הוא היה איש שקט".

"אין מילים", הוסיף השכן ההמום. "לא היה אפשר להבין מהתנהגותו של בנא מה צפוי לקרות; לדעת שמחבל כזה יצא מהעיר שלנו, בן אדם שאני רואה אותו כל יום ועשה מעשה נבלה שכזה".

לדבריו, "שאדי תמיד נשאר מחוץ לתמונה. הוא הקפיד לא ליטול חלק בוויכוחים פוליטיים. היה תמיד מאכיל חתולי רחוב במסירות".

בשיחה ל-ymet אמרה גם שמרית, לקוחה קבועה בחנות הפרחים בה עבד בנא, תיארה כי "הוא היה אדם לבבי ונחמד שנהג להאכיל את כל חתולי השכונה. מתברר שהיו לו שתי זהויות. אני פשוט בהלם. אני לא מבינה למה בן אדם עושה דבר כזה מזעזע".

תיעוד דרמטי מרגעי הפיגוע (צילום: מתוך פייסבוק)

כזכור, סמוך לשעה 12:00, הגיע בנא לעמדת מג"ב בעיר העתיקה, ופתח באש לעבר השוטרים. אחד מהם נפצע קל, ובנא נוטרל בירי נגדי ומת במקום. חיים וינגרטן, ראש אגף מבצעים בזק"א, סיפר: "המתנדבים שלנו טיפלו סמוך להר הבית במחבל שחוסל על ידי כוחות הביטחון, לאחר שירה לעבר שוטר ופצע אותו באורח קל".

"מתנדבי זק"א טיפלו בגופת המחבל ופינו אותו למתקן משטרתי, השוטר הפצוע כבן 20 פונה במצב קל על ידי מד"א לבית החולים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר