העיר השמינית

חילולי השבת: כפר סבא תפעיל תחבורה ציבורית

חילולי השבת מתרחבים, וכעת נראה כי כפר סבא תהפוך לעיר השמינית שתפעיל תחבורה ציבורית בשבת קודש, למורת רוחם של התושבים המסורתיים והדתיים, במימון של העירייה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

הרשויות המקומיות ממשיכות לנצל את הפלונטר הפוליטי ואת העובדה שאין כנסת פעילה על מנת לבצע מחטפים ולאשר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

עיריית כפר סבא היא העיר השמינית שתפעיל תחבורה ציבורית בשבת. היוזמה תובא לאישור בישיבת מועצת העיר הקרובה, לאחר שמרבית חברי מועצת העיר מהקואליציה ומהאופוזיציה דרשו מראש העיר רפי סער לקדם את היוזמה.

הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בעיר תעלה לעירייה כ-400 אלף שקלים בשנה. היוזמה מקודמת למורת רוחם של הדתיים החברים בקואליציה.

מדובר בעיר השמינית שמפעילה למרבה הצער תחבורה תוך חילול שבת בהפעלתם של נהגים יהודיים וריבוי חילול השבת על ידי תושבים שמנצלים את היוזמה החינמית על מנת לנסוע בעיצומה של השבת.

ביהוד הפגינו כנגד תח"צ בשבת (באדיבות המצלם)

כפר סבא סירבה להצטרף לעיר תל אביב, דבר אשר היה עשוי להוזיל את העלות הכללית, ובכך מצטרפת לערים מודיעין, הרצליה ורמת גן המפעילות תחבורה ציבורית בשבת באופן עצמאי.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה מסיעת מרצ, הרסגור-הנדין כתב בדף הפייסבוק שלו: "הודענו על צוות משותף שכבר התכנס ויכין את הסדרי הנסיעה ומסלול השאטלים העירוניים שיצאו בסופי השבוע מכפר סבא. זהו המשך לפעילות בנושא של חבריי ושלי מזה כעשור, שכללה הפעלת אוטובוסים ומיניבוסים בשבתות בכמה מסגרות וכעת תעשה באופן ממוסד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר