לאחר ניסיון ההדחה

חמוש הגיע עם סכין, כדי לדקור את טראמפ

אזרח אמריקאי חמוש בסגין, נעצר מחוץ לבית הלבן, לאחר שנעצר הודה בפני החוקרים, כי מ טרתו הייתה להתנקש בנשיא האמריקאי - דונלד טראמפ. נלקח למעצר וחקירה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מחוץ לבית הלבן, נעצר היום (ראשון), אזרח אמריקאי עם סכין, שלפי דבריו הוא ניסה להתנקש בחייו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, החשוד סובל ככל הנראה מבעיות נפשיות.

לפי הדיווח ב'וושינגטון פוסט', רוג'ר הדג'פת', תושב מדינת פלורידה בן 25, הוא החשוד שנגש למאבטחים בבית הלבן והצהיר על כוונתןו להרוג את הנשיא.

הדג'פת' אומר למאבטחים: "אני הגעתי לכאן כדי להרוג את הנשיא דונלד טראמפ, ויש לי סכין כדי לעשות זאת". לאחר מכן הציג את הסכין, שכללה להב באורך של 9 ס"מ. עוד דווח כי הוא לבש נרתיק ריק לכלי נשק, שכללה גם מחסנית ריקה.

צפו: כך נלכד המחבל שביקש לפגוע בראש הממשלה (דוברות המשטרה)

החשוד נלקח מיידית לחקירה, כאשר לפי המשטרה הוא נחקר בחשד לאיום באלימות כלפי איש ציבור וכן בחשד להחזקה בלתי חוקית בכלי נשק. בדו"ח המשטרה נטען כי הדג'פת' עבר בדיקה רפואית, שם נקבע כי החשוד "סובל מבעיות נפשיות ושכליות". בעקבות המעצר הוחלט להחרים את רכבו של החשוד עד להודעה חדשה.

כזכור, גם לפני שנתיים נרשם אירוע דומה בבירה האמריקנית, כאשר כלי רכב נכנס במכוון לתוך מחסום ביטחון בכביש המוביל לבית הלבן – זאת בזמן פגישה של הנשיא טראמפ עם ראש ממשלת אוסטרליה דאז מאלקולם טורנבול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר