הכפשות בפייסבוק

עו"ד איתמר בן גביר תובע רבע מיליון ש"ח מאשתו של בנט

לאחר ההכפשות נגד 'עוצמה יהודית' בחשבון הפייסבוק שלה בטענה כי פרצו לביתה - יו"ר המפלגה איתמר בן גביר תובע מגילת בנט רבע מליון ש"ח כפיצוי על הדברים (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יוסי זליגר, יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר רשימת 'עוצמה יהודית', עו"ד איתמר בן גביר, הגיש הבוקר (שני) לבית משפט השלום בירושלים כתב תביעה על סך רבע מליון שקלים נגד גילת בנט, אשתו של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט.

כזכור, בפוסט שפרסמה בפייסבוק מעט לאחר סגירת הרשימות לכנסת, טענה בנט, כי אנשי 'עוצמה יהודית' פרצו אליה הביתה וכינתה אותם "טרוריסטים".

"שבעתי מהעבריינות הדוחה שלהם. כמו כשפרצו אליי הביתה בבחירות האחרונות, כדי להראות שהם יחצו גבולות אם צריך. שאבין שהם טרוריסטים לכל דבר ואפחד מהם", כתבה בנט.

בתגובה לדברים, כאמור, הגיש בן גביר תביעת דיבה נגד בנט. בכתב התביעה נכתב: "אין ספק שכוונת הנתבעת הייתה לפגוע בכבודם של התובעים, במשרתו של התובע, במשלח ידו או במקצועו של התובע, וביחס הציבור לתובעים, שכן יש בפרסום דברים אלה כדי לגרום לקורא הסביר לראות את התובעים בעין שלילית בלשון המעטה".

עו"ד איתמר בן גביר אמר הבוקר: "הגיעו מים עד נפש. אם הזוג בנט חושבים שבמסגרת ההתנשאות שלהם על מצביעי עוצמה יהודית ועל גוונים שונים של הציבור הם יוכלו גם לשקר, להכפיש ולהוציא דיבתם של אנשי עוצמה יהודית רעה – הם טועים ובגדול. עבר כמעט חודש מאז פרסום הפוסט השקרי של גילת בנט ולא שמענו ממנה גרם התנצלות.

"התביעה שמוגשת הבוקר נגד בנט לבית המשפט מייצגת גם את עשרות אלפי מצביעי ותומכי המפלגה שבנט הכפישה אותם. אנשי ימינה חייבים להפנים שלא מנצחים בחירות על ידי הכפשות והטלת רפש ושאם זו הדרך בה ינקטו, הם ישלמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר