תעלומה באקוודור

שני איראנים נתפסו עם דרכונים ישראלים מזויפים

גבר ואישה איראנים, בשנות ה-20, נעצרו לפני מספר ימים באקוודור לאחר שהתברר כי ניסו לצאת מהמדינה עם דרכונים ישראלים מזויפים, למרות שהחזיקו בדרכונים איראנים (חדשות)

נמל התעופה הבינלאומי של קיטו , בירת אקוודור (צילום: שאטרסטוק)

גבר ואישה איראנים, בני 20, שנכנסו לפני מספר שבועות לאקוודור, נעצרו לפני מספר ימים, כאשר עשו את דרכם למדריד.

במהלך הבידוק שנערך לשניים התברר כי הם מחזיקים דרכונים ישראלים מזויפים וכי אינם ישראלים אלא איראנים מתחזים. ברשות השניים נמצאו גם הדרכונים האיראניים שלהם.

השניים נתונים במעצר כבר מספר ימים ועדיין לא ברור מדוע החזיקו בדרכונים המזויפים ומה היתה המטרה בשימוש בהם. אחד התהיות שעולה היא האם מדובר באנשי שירות הביון האיראני.

מבדירה שנערכה עולה כי השניים גם נכנסו לאקוודור עם דרכונים ישראלים מזויפים ונבדק האם הסיבה לכך שהכניסה עם דרכון ישראלי לאקוודור לא מצריכה ויזה.

לפי הדיווח של איתמר אייכנר ב'ידיעות אחרונות' שמביא הבוקר את הסיפור בבדיקה שערכה רשות האוכלוסין וההגירה, בעקבות הדיווח על המקרה שהתקבל בשגרירות ישראל בקיטו, התברר כי באחד הדרכונים המזויפים נעשה שימוש בפרטים של ילדה בת 11 מהשפלה, שמחזיקה בדרכון המקורי, ובדרכון השני נעשה שימוש בפרטים של גבר ישראלי שלאחרונה דיווח כי דרכונו נגנב.

לפי הדיווח, הערכות הן שפרטי הדרכון של הילדה הועתקו לאחר שהוא נמסר לצילום בחו"ל, בדלפק במלון או בסוכנות נסיעות.

בעקבות המקרה מבקשים ברשות האוכלוסין וההגירה שכל אחד ישמור היטב על הדרכון בכדי למנוע זליגת פרטים לגורמים עוינים, כך גם במקרה בו נדרש צילום של הדרכון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר