בשורות טובות

החייל שנפצע בפיגוע הדריסה נותח בהצלחה

אחרי השיפור שחל במצבו, מעדכנים היום מבית החולים כי החייל שנפצע בפיגוע הדריסה בירושלים ביום חמישי האחרון, עבר ניתוח בגלל שברים בלסת. "מצבו טוב", נמסר (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מבית החולים הדסה עין כרם מעדכנים היום (שני) על מצבו של לוחם גולני, שנפצע בפיגוע הדריסה ביום חמישי האחרון בירושלים, בדרכם להשבעה בכותל המערבי.

ד"ר איתי זאבי, כירורג פה ולסת בהדסה עין כרם, מעדכן כי החייל נותח אתמול בשל שברים בלסת. מצבו טוב ונראה כי הניתוח עבר בהצלחה. משפחתו של החייל הגיעה מארה"ב ושוהה לצידו כל העת.

אתמול עדכנו מבית החולים כי חל שיפור נוסף במצבו וכי הוא כבר נותק ממכשירי ההנשמה ונושם בכוחות עצמו, אך "מצבו עדיין מוגדר קשה אך יציב והוא מטופל על ידי צוותי טיפול נמרץ וטראומה ביחידה לטיפול נמרץ".

בפיגוע הדריסה בירושלים, מלבד הלוחם שנפצע באורח קשה, נפצעו עוד 11 חיילים באורח קל. הפיגוע התרחש בזמן שהם עמדו בתחנה והמחבל הגיע עם רכבו מאחור, פגע בהם ונמלט.

פרמדיק מד"א עוז פולק וחובש על אופנוע אלי פרחי הוזעקו לזירה וסיפרו: "כשהגענו למתחם התחנה ראינו המולה, על המדרכה שכבו שלושה צעירים ובסמוך התהלכו כתשעה צעירים נוספים שנפגעו. ביצענו מיון ראשוני מהיר. אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב-מערכתית, כל השאר היו בהכרה מלאה".

"צעיר כבן 20 סבל מחבלות בראש ובגפיים וסיפר לנו שרכב הגיע ופגע בהם. הפצוע השלישי ששכב סבל מחבלות קלות בגוף, תשעת הצעירים הנוספים שהתהלכו במקום - חלקם חשו ברע וחלקם סבלו מחבלות קלות מאוד. בסיוע כוח רפואה של צה"ל וחיילים שהיו במקום הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבו של אחד קשה, אחד בינוני, והשאר קל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר