שינויים בכריזה

מאחרים לטיסה? בנתב"ג כבר לא יקראו לכם

בעקבות הצטרפות נתב"ג לרשימת נמלי התעופה הגדולים בעולם, הוחלט על שינוי בנהלי הכריזה ולהפסיק עם הקריאות האישיות לאלו שמאחרים: "שיהיו אחראים להגיע בזמן" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: FLASH90)

בנתב"ג הוחלט לשנות את נהלי הכריזה ולאפשר לחברות התעופה לכרוז לנוסעים רק בסמוך לשערי העלייה למטוס - כך מדווח איתי בלומנטל באתר ynet.

לפי הדיווח, השינוי ייכנס לתוקף כבר בחודש הקרוב, וכי מערכת הכריזה באולם המרכזי תיפתח רק באירועים חריגים או לצורך כריזות מיוחדות.

יצוין כי כך נהוג בנמלי התעופה המרכזיים בעולם, ורק בישראל, הכריזה האישית הפכה לסימן ההיכר של הנמל. כעת, אומרים בהנהלת המקום כי על הנוסעים להיות אחראיים להגיע בזמן.

גורם בהנהלת נמל התעופה אמר ל-ynet: "הגיע הזמן שנוסעים יהיו אחראיים לעלות בזמן למטוס. בשנים האחרונות, כשכמות הטיסות עולה בחדות, זה לא סביר שימשיכו לכרוז לכל נוסע שמתעכב בדיוטי פרי או במסעדה או מסיבותיו לא שם לב שהוא צריך להגיע לשער העלייה למטוס".

"הכוונה שלנו זה להוריד למינימום את הקריאות לנוסעים ושהכריזה תהיה רק באירועים חריגים מאוד". חברות התעופה בנמל התעופה יקבלו בימים הקרובים עדכון על הנהלים החדשים.

מרשות שדות התעופה נמסר כי "השנה יכנס נתב"ג לרשימת שדות התעופה הגדולים בעולם אליהם שייכים 3% מהשדות הבינלאומיים. כדי לשפר את השירות ולהקל על קשב הנוסעים ולמנוע ריבוי כריזות וכן כדי למקד את תשומת הלב של הנוסעים, החל מ-1 במרץ כריזות לטיסות ייעשו בשערי היציאה למטוס. כמו כן, כריזות לנוסעים האחרונים בטיסה ייעשו רק בשערי הטיסה הייעודיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר