נפלה - והסרטן נחשף

מרן שר התורה הרגיע: הילדה החולה תהיה 'יענטא'

בני משפחתה של ילדה בת ארבע וחצי, שהמחלה הקשה התגלתה בראשה לאחר שנפלה פעמים רבות, שמעו את עצתו של מרן הגר"ח קנייבסקי להוסיף לה שם בלתי שגרתי (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
מרן שר התורה (צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

בסוף השבוע האחרון נחתה על משפחה מכובדת ומיוחסת בבני ברק בשורה קשה: מחלת הסרטן התגלתה בראשה של הבת, ילדה בת ארבע וחצי. החשש הראשוני בעקבות נפילות חוזרות ונשנות של הילדה, ובדיקות מקיפות כאמור גילו את הנורא מכל.

ל'כיכר השבת' נודע, כי אביה השבור נכנס אתמול (ראשון) לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וסיפר לו את שאירע, וזה ייעץ לו להוסיף לה את השם יענטא.

היועץ הרב בנימין פישר, על חולי הסרטן החרדים. אילוסטרציה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

סבה של הילדה החולה מתאר ל'כיכר השבת': "ממש בשבוע האחרון גילו אצל הנכדה שלי את הגידול בראש. אתמול אביה, החתן שלי, נכנס לר' חיים, וכשהוא שמע את השם תמר בת לאה, שאל אם מדובר באישה או בנערה. חתני אמר לו שזו ילדה קטנה, בת ארבע וחצי, ומרן ענה: היא תהיה יענטא, היא תאריך ימים באופן מיוחד - עד שיקראו לה כולם 'יענטא' (זקנה, ביידיש. י. כ)".

"חתני הוסיף ושאל האם להוסיף לה שם, ומרן ר' חיים אמר להוסיף לה את השם יענטא, כי כאמור כך יקראו לה בסוף ימיה".

בפנייה לגולשי 'כיכר השבת', אומר הסב בהתרגשות: "אנחנו מבקשים מהציבור להתפלל עבור יענטא תמר בת לאה, שתבריא במהרה. מדובר בצאצאית של השל"ה ושל רבי עקיבא אייגר, זכותם תגן עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר