"נחרדים מההסתה"

מנחם טוקר מרוצה: בוטלה השתתפותו של אביגדור ליברמן בכנס דתי

"האנטישמי ליברמן מממן את השתתפותו?", תהה איש התקשורת מנחם טוקר לפני כשבוע, באשר לכנס קבוצת 'בשבע' - כעת הוא יכול לסמן וי: נאומו של איווט בוטל (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ליברמן בכניסה לכנס 'בשבע', בשנה שעברה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר קבוצת 'בשבע', דודו סעדה, הודיע היום (שלישי) כי הוא מבטל את השתתפותו של חבר הכנסת אביגדור ליברמן בכנס שייערך מטעמו בעוד כשבועיים.

ההחלטה לבטל את הגעתו של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו לנאום בכנס, הגיעה בעקבות מאבקו ופנייתו של שדרן הרדיו ואיש התקשורת החרדי מנחם טוקר, שזעם על אנשי קבוצת 'בשבע' שהזמינו לשם את ליברמן כאורח כבוד, בעוד הוא ממשיך להסית מדי יום נגד המגזר הדתי והחרדי.

בהודעה שהוא שיגר לפני כשבוע, כתב טוקר לסעדה: "תחשוף האם האנטישמי ליברמן מממן את השתתפותו. אם כן, אני מתחייב להכפיל את הסכום. תכבד את שומרי המצוות בישראל". כאמור הבוקר החליטו מארגני הכנס לבטל את ההשתתפות הפרובוקטיבית.

טוקר (צילום: קול חי)

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר כעת מנחם טוקר: "אני שמח לראות שגם במגזר הדתי-לאומי נחרדים מההסתה של ליברמן כלפי החרדים והדתיים; אדם שגורם לאלרגיה אצל כל אדם יהודי".

"לא היה לי שום כעס נגד קבוצת 'בשבע' והיו"ר דודו סעדה", מבהיר טוקר, "בסך הכל הבעתי את הכאב שיש לי מהשפה של ליברמן בכל התקופה האחרונה נגד הדת, ואת דעתי שלא יתכן כי אדם שמסית כך יגיע לנאום בכנס דתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר