דיווח:

חמאס החליט על הפסקת הפרחת בלוני הנפץ

כלי תקשורת ברצועת עזה מדווחים כי ארגוני הטרור ברצועה הסכימו אמש, לאחר פגישה עם משלחת המודיעין המצרית, על הפסקת הפרחת בלוני הנפץ לעבר יישובי הדרום (צבא, ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

כלי תקשורת ברצועת עזה דיווחו בצהריים (שלישי) כי ארגוני הטרור ברצועה הסכימו אמש, לאחר פגישה עם משלחת המודיעין המצרית, על הפסקת הפרחת בלוני הנפץ לעבר יישובי הדרום.

על פי הדיווח בעיתון אל-קודס, חמאס העביר את ההחלטה לכלל יחידות הפרחת הבלונים וזה לאחר התחייבות של ישראל על הקלות במעברים. בשלב זה, לא ברור באלו הקלות מדובר.

כזכור, בקיבוץ סעד שבאזור עוטף עזה, אותר הבוקר בלון נפץ ששוגר מרצועת עזה. הורים שהגיעו למקום בעת שהביאו את ילדם לגן, איתרו את הבלון החשוד בשביל שמוביל למתחם הגנים, בקיבוץ שבמועצה האזורית שדות נגב. חבלן משטרה שהוזעק לאירוע נטרל את מטען החבלה, ללא נפגעים.

אם לפעוט בן ארבע אמרה לכלי התקשורת: "לצערי, זה לא חדש לנו. מיד על הבוקר עדכנו אותנו מהגן שנפל מטען מבלון, אבל הדגישו שהגן פתוח כרגיל. הגננות מקיימות שיחה עם הילדים בעניין הזה, בעיקר כדי לחדד הנחיות ולוודא שכולם יודעים שלא נוגעים בבלונים שנמצאים ככה סתם בחוץ".

"הילדים כבר רגילים לזה, הם חיים את התופעה הזאת. המושג בלון מזמן איבד אצלם את הקונוטציה התמימה. המושג בלון בעוטף עזה משמעותו סכנה מיידית, זאת המציאות שלנו בשנים האחרונות", הוסיפה.

בתחילת השבוע הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי "צה"ל ערוך ומוכן לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה".גם שר הביטחון נפתלי בנט קיים הערכת מצב באוגדת עזה, בהשתתפות בכירים בצה"ל, בסיומה הוא אמר: "בפעולה הבאה נגד חמאס, איש לא יהיה חסין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר