המעקב, הבגדים והבריחה

הותר לפרסום: נעצר חשוד בניסיון הרצח בדרך לבית הכנסת

המשטרה מתירה לפרסם פרטים מחקירת ניסיון הרצח של אלי אריש, עבריין 'חרדי', שאירע בעת שהלך לתפילת השחרית בבית הכנסת בי-ם • ל'כיכר השבת' נודע, כי חשוד אחר ניסה להימלט לחו"ל (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תמונת האקדח בו בוצע הירי (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: משטרת ישראל עצרה חשוד בניסיון הרצח של אלי אריש, שהתרחש בשכונת רמות בירושלים לפני כחודש. לפני זמן קצר (שלישי) הוגשה נגדו 'הצהרת תובע', לקראת כתב אישום בפרשה.

כזכור, בבוקר ה-13.01 הוזעקו כוחות משטרה גדולים לשכונת רמות, בשל ירי שבוצע לעבר אריש, עבריין מוכר ובעל תשובה, בעקבותיו הוא נפצע ופונה במצב קשה.

חקירת המשטרה, שהוטלה ונוהלה עד כה תחת צו איסור פרסום ביחידה המרכזית של המשטרה, תוך שימוש נרחב באמצעים טכנולוגים מתקדמים, הובילה את החוקרים לזהותו של החשוד בירי, והוא נעצר כבר באותו הלילה לחקירה, בחשד לניסיון רצח.

ל'כיכר השבת' נודע, כי המשטרה אף סיכלה כוונה של אדם נוסף החשוד במעורבות בפרשה, להימלט משטחי ישראל ולהמריא מנתב"ג בטיסה ליעד רחוק.

אלי אריש

בחיפוש שערכו השוטרים בנתיב הימלטות החשוד, בן 24 תושב העיר, אותר האקדח בו על פי החשד הוא השתמש, וכן ממצאים פורנזיים נוספים.

עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי באותו בוקר עקב החשוד אחר הקורבן, תוך שהוא מחליף את בגדיו מספר פעמים, עד לרגע בו ביצע את העבירה ונמלט מהמקום - זאת ככל הנראה על רקע סכסוך מתמשך של שליטה ב'עולם התחתון' בעיר.

זירת האירוע, ודברי קצין המשטרה החוקר

כאמור, חומר הראיות שגובש על ידי חוקרי המשטרה, תוך חקירה ממוקדת של החשוד, הבשילו לכדי הגשת הצהרת התובע לפני זמן קצר בבית משפט השלום בירושלים, שהאריך את מעצרו של החשוד בשלושה ימים נוספים.

מדוברות המשטרה נמסר: "חקירה מהירה וממוקדת של חוקרי המשטרה, תוך שימוש נרחב באמצעים המתקדמים העומדים לרשותם, הובילו למעצרו המהיר של החשוד והבאתו לדין בגין העבירה. משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות פגיעה ופתרון סכסוכים באלימות, ובמיוחד אלו שנעשים תוך סיכון חייהם של האזרחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר