לפני הניתוח

החולה מבקשת: "אל תתפללו עלי; תלמדו תורה"

בהמלצת המקובל, עומדת הגב' בלוי לעבור מחר ניתוח מסובך ונדיר ובבקשה לבני משפחתה הפצירה בהם לא להתפלל עליה על חשבון הלימוד, אלא לעשות תענית דיבור לרפואתה (חרדי)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

הבקשה החריגה של החולה: אל תתפללו עלי. הגב' בלוי, האמורה לעבור מחר (רביעי) טיפול מסובך ונדיר, מעדיפה שילמדו בתענית דיבור לרפואתה.

הגב' בלוי, אשת החוקר התורני הרב משה אייזיק בלוי, וגיסתו של המחנך הרב מרדכי בלוי תעבור את הטיפול המסובך והנדיר בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

המקובל רבי אביש צינווירט המליץ לעבור את הניתוח המסובך למרות הסיכון שיש בו, הגב' בלוי עברה השתלת כליה לפני שנתיים, ולמרות זאת מצבה מסובך ביותר והיא זקוקה לרחמי שמים מרובים .

החולה עצמה ביקשה מכל בני המשפחה שלא להתפלל עליה על חשבון זמן לימוד התורה, ואמרה כי מקובל במשפחתה שמעלת לימוד התורה גדולה יותר, ועל כן היא מבקשת מהלומדים ללמוד בתענית דיבור ולא לדבר גם בעת 'צורך גדול'.

בעלה הרב משה איזיק בלוי ביקש מגולשי 'כיכר השבת': "בבקשה תלמדו תורה לרפואתה, היא כבר שנים רבות סובלת יסורים קשים ומרים, ועכשיו יש תקווה לשינוי המצב. הניתוח היה אמור להתקיים אתמול ונדחה עקב בעיה לבבית למחר".

הציבור נקרא ללמוד לרפואת האישה דבורה לאה אהובה בת שולמית נעמי הדס, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר