בחירות 2020

גנץ: כדי להימלט ממשפט, נתניהו גם יתלה תמונה של ברוך גולדשטיין

יו"ר מפלגת כחול לבן, ח"כ בני גנץ, תקף בטוויטר את השמועות על דיל בין נתניהו לעו"ד איתמר בן גביר , וטען כי נתניהו עושה זאת כדי להימלט ממשפטו הקרב (פוליטי, מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בכחול לבן ככל הנראה פחות מרוצים מהדיל המסתמן בין נתניהו לבין יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר. יו"ר המפלגה, בני גנץ כתב הבוקר (רביעי) בטוויטר שלו, "לא אתפלא כבר אם בשביל להימלט ממשפט הוא גם יתלה בבלפור את התמונה של ברוך גולדשטיין".

גנץ כיוון לתמונה שהייתה תלויה בסלון ביתו של בן גביר ואותה לדבריו הסיר כדי להצטרף לאיחוד הימין עד שהוחלט שלא לשתף איתו פעולה.

על פי הדיווחים, נתניהו הציע סיוע למפלגתו של בן גביר כדי לעבור את אחוז החסימה מתוך הבנה שזו הדרך היחידה בה יוכל נתניהו להשיג את 61 חברי הכנסת הנכספים ולא ללכת לבחירות רביעיות.

על פי הדיווחים, הציע נתניהו לבן גביר את הסיוע הפעם בתנאי שלא יתמודד בבחירות רביעיות אם יהיו. בין האפשרויות שעלו בדיונים בין המפלגות הייתה הצעה שרבנים מהציונות הדתית אליהם יפנה נתניהו יביעו תמיכה במפלגה או לחלופין נתניהו יבקש מיהדות התורה שתורה לחסידיות הקטנות להצביע לעוצמה יהודית כדי לנסות ולעבור את אחוז החסימה.

כזכור, בבחירות הקודמות קיבלה המפלגה 84 אלף קולות, אמנם רחוק מאד מאחוז החסימה אך בהחלט מספר מכובד שניתן לעשות איתו משהו.

בן גביר ואנשיו טרם השיבו סופית להצעה ולהתחייבות שלא להתמודד בפעם הרביעית, אולם הם לא פסלו את ההצעה על הסף, וטרחו לציין שהם אנשים הגונים שיעמדו בכל התחייבות שיקבלו על עצמם.

בליכוד הכחישו בינתיים את הפרסום מכל וכל ומסרו: "זה שקר וכזב. אין שום דיל עם בן גביר, הצבעה לעוצמה יהודית ובן גביר מסכנת את ניצחון הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר