"בן גביר מבזבז קולות"

פרוש: 'שביבי יתעסק בציבור שלו, שלא יכתים את החרדים'

בתגובה לדיווחים כי רה"מ, בנימין נתניהו, ינסה לשכנע חסידויות קטנות להצביע ל'עוצמה יהודית', סגן השר מאיר פרוש תוקף: "חבל להשקיע מאמצים בשטויות, שביבי יתעסק באנשים שלו" • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

בתגובה לדיווח ב'ידיעות אחרונות' כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ינסה לשכנע חסידויות קטנות להצביע ל'עוצמה יהודית', סגן שר החינוך מאיר פרוש, יו"ר 'שלומי אמונים',תוקף: "חבל להשקיע מאמצים בשטויות, שבביבי יתעסק באנשים שלו". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדברי פרוש: "ביבי צריך להשקיע מאמצים שלא יצביעו ליברמן כי מי שמצביע לליברמן מצביע לבחירות רביעיות, חבל להשקיע מאמצים בשטויות האלו, שבביבי יתעסק באנשים שלו, בכאלה שילכו להצביע ליכוד שייקח אותם מליברמן מכחול לבן, ששם יחפש קולות".

פרוש תקף את נתניהו והוסיף: "שלא יבוא ויכתים את הציבור החרדי לקחת משם קולות שיצביע לדבר שביבי חושב שהוא לא יכול לעבור, הוא רוצה להחליש, אנחנו מחפשים שיצביעו לנו - מי שמאמין בדרך ליהדות התורה.

"שביבי ידאג לכך שבליכוד יעבדו קשה כדי לקחת קולות מליברמן, ודאי שהוא יקבל מאיתנו תשובה שלילית, גם בלשכת ראש הממשלה אמרו שלא נכונה האמירה הזו".

"אני כבר שמעתי מהכיוון של איתמר בן גביר שנדאג לו לכמה חסידיות וכך הוא יעבור", והסיף פרוש: "איתמר הוא באמת מוכשר, בכל מה שהוא עושה הוא עושה את זה טוב, בכל התחום של הכנסת זה לא הולך לו. בנושא של הכנסת הוא פשוט מבזבז קולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר