לראשונה בחייו

עמית סגל ביקר ב-770: "חב"ד לא נבהלו מטכנולוגיה"

"תמיד מעניין לראות את היחס של חב"ד לטכנולוגיה - שהוא שונה מאד מהרבה חסידויות אחרות או של רבנים חרדים אחרים", אמר הפרשן הפוליטי של חדשות 12 בסיור (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אתר חב"ד COL)

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של 'חדשות 12', השוהה בימים אלו בניו יורק שבארצות הברית, הגיע הערב (רביעי) לביקור מיוחד במרכז חב"ד העולמי 770.

בתחילה נכנס לחדר השידורים בקומה הראשונה של 770 ולבית המדרש ומשם המשיך אל תערוכת הספרים בבניין הספרייה הסמוך, שם הוא הסתובב במשך זמן ארוך, עיין בגלריה ושוחח ממושכות עם הספרן הרב שלום דב בער לוין, הוא שאל שאלות רבות ונראה היה שהתעניין בהיסטוריה החב"דית.

בסיום הביקור העניק עמית סגל ראיון מיוחד לעיתונאי החב"די מנדי קורטס מאתר חב"ד 'COL', שליווה אותו בביקור יחד עם אברמי ליבוביץ', ומענדל אייזנבאך מבית חב"ד 770.

האם זה הביקור הראשון שלך?

"אכן. זה הביקור הראשון שלי, כבר שלושים שנה כל פעם שאני בניו יורק מישהו מציע שאבוא, אך עד היום לא הסתייע".

תסכם לי בשלושים שניות את הביקור.

"ראיתי מקומות - שראיתי במהלך השנים בטלוויזיה ובספרים על הרבי. מרשים איך מחדר אחד הגיעה חסידות כל כך גדולה שנוגעת בכל כך הרבה אנשים, אם זה בתי חב"ד בסוף העולם או בטנק המצוות שאני זוכר עוד מהגדוד שלי, ממש יפה לראות".

משהו שלא ידעת על חב"ד והתחדש לך בביקור הזה?

"נזכרתי בדברים, המרכזיה שהעבירה את השידורים של הרבי עוד לפני היוטיוב והפייסבוק, תמיד חב"ד היתה זכורה לי שהיא בקידמה של הטכנולוגיה, ותמיד מעניין לראות את היחס של חב"ד לטכנולוגיה - שהוא שונה מאד מהרבה חסידויות אחרות או של רבנים חרדים אחרים. הטכנולוגיה היא כלי שיכול להיות לטובה או לרעה. לא צריך להיבהל ממנה".

לאחר הביקור במרכז חב"ד, המשיך הפרשן הבכיר לציון הרבי מליובאוויטש בקווינס, שם העתיר בתפילה.

‏ביום ראשון השבוע, הגיע עמית סגל לקהילה החרדית לייקווד שבניו ג'רזי לטיש פירות בט"ו בשבט והרצאה מרתקת על הפוליטיקה הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר