"בתקופה נפיצה"

השב"כ נגד בנט: 'מעשיו יובילו לביצוע פיגוע'

גורמים בשב"כ זועמים על שר הביטחון נפתלי בנט, בעקבות ההחלטה שקיבל לשחרר את פעיל הימין הקיצוני - נגד דעת השב"כ. "לא רחוק היום שיהיה פיגוע עם נפגעים בנפש" (ארץ)

(צילום: Sraya Diamant/Flash90)

שר הביטחון נפתלי בנט, החליט לחתום על צו מינהלי של פעיל הימין, נגד המלצות השב"כ, וב'חדשות 12', מדווחים הערב (רביעי), כי גורמים בשב"כ, זועמים על החלטת בנט והם מזהירים כי זה עלול להוביל לפיגוע.

לפני מספר ימים, חתם בנט על ביטול הצו המינהלי והורה לשחרר את פעיל הימין הקיצוני, מה שעורר עליו את חמתם של אנשי השב"כ, הפעולים למיגור "טרור יהודי".

לדבריהם, "ההחלטה על העצירה של פעיל הימין הייתה לאחר איסוף מודיעין מבוסס ואיכותי על רמת מסוכנת גבוהה הנשקפת ממנו – מודיעין שהיה תקף גם ברגע ביטול הצו".

עוד הם מוסיפים ואומרים: "דווקא בתקופה נפיצה ורגישה בשטחי איו"ש, בה בין השאר ישנה עלייה משמעותית במספר אירועי תג מחיר נגד פלסטינים, ובאותו היום מבוצע פשע שנאה חמור נגד ערבים ישראלים בגוש חלב, בוחר שר הביטחון בנט לשחרר פעיל ימין קיצוני ממעצר מנהלי שהוא עצמו חתם על הצו שלו יומיים קודם לכן".

לפי הדיווח, גורמים אחרים במערכת הביטחון מזהירים, כי לא רחוק היום, שהימין הקיצוני יבצע פיגוע עם נפגעים בנפש כמו הפיגוע שהיה בדומא.

בנט מסר בתגובה במהלך כנס של "ימינה": "אני מוקיר ומעריך מאוד את עבודתם של אנשי השב"כ, הם שומרים עלינו ועל ביטחוננו מול טרור ערבי בעזה וביו"ש. הם עושים עבודת קודש. הם לא אויב, הם אחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר