הזוועה בגן בב"ב

סרטון ההתעללות: הסייעת מטיחה פעוטה ומתיישבת עליה

הסרטון המלא המציג את ההתעללות של הסייעת במעון בעיר בני ברק - נחשף • בתיעוד ניתן לראות כיצד היא מכריחה פעוטה לישון, בעודה מתיישבת עליה • גננות צפו במעשה הקשה - ושתקו (בארץ)

(צילום: מצלמת אבטחה)

יומיים אחרי הגשת התלונה נגד הסייעת במעון בבני ברק, ויממה לאחר חשיפת תיעוד הזוועה מהגן ב'כיכר השבת', התיעוד המלא מתוך מצלמת האבטחה נחשף היום (חמישי), ובו ניתן לראות את ההתעללות החמורה בפעוטה.

בסרטון נראית הסייעת מנסה להרדים בכוח את הפעוטה, כאשר בשלב מסוים היא מטיחה אותה על המזרן, מתיישבת עליה ודוחפת את ראשה בחוזקה.

במשך כל הזמן שהסייעת מתעללת בצורה אכזרית בפעוטה, גננות אחרות נצפות בסרטון כיצד הן רואות את התנהלותה - ושותקות.

במעון סירבו להגיב וממשפחתה של הגננת נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אנחנו לא מעוניינים להגיב להתייחס לסיפור הזה".

אתמול נחשף ב'כיכר השבת' כי המשטרה בודקת חשד ולפיה הסייעת בגן הילדים בבני ברק החשודה בהתעללות חמורה בפעוטה, התעללה בפעוטות נוספים.

אצל חוקרי המשטרה עלה החשד ולפיו ישנם מקרים נוספים מעין אלו שתועדו, אך ההורים העדיפו שלא לדווח על כך ולא הגישו תלונה.

מדובר במקרי התעללות שאולי בוצעו לפני תקופה ארוכה יותר. נכון לעכשיו אין תיעוד או תלונה מסודרת, אך החוקרים בודקים כעת באופן מדוקדק את מצלמות האבטחה של הגן כדי לוודאות האם הו עוד מקרים - או לא.

גורם המעורב בחקירת המקרה הקשה מתאר ל'כיכר השבת': "ביום שני שעבר פעוטה חזרה מהמעון עם עיניים נפוחות ואדומות, ואביה שלקח אותה לא הבין ממה זה קרה".

"כשהם הגיעו לבית, שאלה האם את הילדה בעצמה, ואז היא חשפה - בשפתה - את הסיוט הגדול ביותר של כל הורה: 'הגננת ישבה עלי, ועשתה לי אייה' (כואב)".

ביום שלמחרת, כך נודע ל'כיכר השבת', ההורים של הילדה פנו למעון, בבקשה לצפות במצלמות האבטחה, אך לדבריהם מנהלי המקום סירבו תחילה לחשוף בפניהם את התיעוד. רק אחרי וויכוח קולני הם נעתרו לכך.

הגורם המכיר מקרוב את פרטי המקרה מוסיף ומתאר בחלחלה: "ההורים צפו במצלמות, ונדהמו לראות את ההתעללות המזעזעת בבתם: הגננת יושבת עליה במשך זמן רב, בעוד היא בוכה - עד שנגמר לה הכוח. ברגע שניסתה להרים את הראש, הגננת הטיחה אותו ברצפה".

ההורים צפו בסרטון, שאורכו 20 דקות לפחות, ונדהמו לראות כיצד בחלוף זמן קצר מתקרבת סייעת אחרת, ומתיישבת לשיחה עם הגננת הראשונה כאילו לא אירע דבר. "כאילו זה נורמלי שם כך להתנהג", הם סיפרו.

בתיק הזה - כך לדברי הגורם - מעורבות שלוש עובדות בגן, שחלקן חשודות כי ראו כל העת את הזוועה שהתרחשה לכאורה מול עיניהם, אך לא דיווחו עליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר