מרצ נמנעה

כפר סבא: ההצעה לתחבורה ציבורית בשבת נפלה

ישיבת מועצה סוערת נערכה בעיריית כפר סבא, על רקע דרישת חברי האופוזיציה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת, אך הצעתם נפלה לאחר שחברי מרצ - נמנעו בהצבעה (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הפגנה נגד תחבורה ציבורית בשבת. ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ישיבת מועצה סוערת נערכה אמש (רביעי) בעיריית כפר סבא, זאת על רקע דרישת חברי האופוזיציה להפעיל את המיזם לתחבורה ציבורית בשבת, גם בעירם.

אלא שההצעה נפלה לאחר שחברי מרצ החברים בקואליציה, נמנעו בהצבעה. במידה והם היו מצטרפים להצעה בעד ההצעה, הרי שהיא הייתה עוברת, שכן שבעת חברי האופוזיציה הצביעו בעד, שלושת חברי מרצ שנכחו בישיבה נמנעו ויתר תשעת חבר הקואליציה התנגדו.

ראש העיר רפי סער אמר בפתח הישיבה כי "יש לנהוג בשיתוף פעולה והוגנות מול כל פלחי האוכלוסייה, הטלתי על סגניי לגבש המלצות לגבי שאטלים בסופי שבוע והצוות כבר החל לגבש המלצות, הסגנים יעבירו בתום עבודת מטה סדורה המלצותיהם".

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', חברי מרצ יחד עם ראש העיר הודיעו על הקמת ועדה שתבחן הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בכפר סבא, מה שהוביל את חברי מרצ להצטרף ליוזמת האופוזיציה בעיר.

סגן ראש העירייה, עילאי הרסגור הנדין, מחזיק תיק התחבורה ויו"ר מרצ אמר במהלך הישיבה: "שמעתי את טיעוניהם החשובים של חברי האופוזיציה. אני כידוע יו"ר סיעת מרצ במועצת העיר ועמדותיי הן בהתאם. אני לא רק מסכים עם נחיצות התחבורה בסופי השבוע, אלא שזהו נושא מרכזי מאוד בפעילותי".

"לשמחתנו המשותפת ההצעה של האופוזיציה הזאת מיותרת לחלוטין משום שאנחנו נמצאים בהכנה מקצועית של הנושא, שהחלה עוד לפני ישיבת המועצה הקודמת וגובתה בהצהרה של ראש העירייה לפני שהוגשה הצעת האופוזיציה. אנחנו מתייחסים לעניין ברצינות רבה. ההצעה הגיעה בשלב שהופך אותה למיותרת לחלוטין. אבל זו לא הסיבה היחידה לכך שאצביע נגדה. הסיבה היא שמדובר בהצעה גרועה, שתביא לכך שתושבי כפר סבא לא ישתמשו בקווים, זהו חוסר מקצועיות לשמו", אמר הרסגור.

ב'כיכר השבת' דווח מוקדם יותר השבוע כי חבר 'המועצת' הגאון רבי יצחק זילברשטיין הורה לנציגות הדתית לפעול בשקט ומאחורי הקלעים למנוע תחבורה ציבורית בשבת בעיר, בין היתר נתן אור ירוק להקמת וועדה שעשויה לגרור רגליים ולעכב את המיזם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר