בגלל "גייס החרדים"

קיצונים שהפגינו מול ראש ישיבת מיר, הוכנסו לביתו ונרגעו

ראש ישיבת מיר נפגש עם אחד מיוזמי גיוס החרדים לצה"ל? ממש לא - אך העובדות לא הפריעו לקנאים להתפרע מול ביתו; הם התפזרו, רק כשהוכנסו לבית, עברו בין החדרים ונוכחו שטעו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ח בשבט תש"פ | 13.02.20
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פעילים קיצונים הגיע הערב (חמישי) לביתו של ראש ישיבת מיר הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל, וערכו מולו הפגנה סוערת, משום שלטענתם הוא אירח אדם שעסק בגיוס חרדים לצה"ל.

מדובר בחנוך רוגוזינסקי, ממייסדי המסלולים החרדיים בצה"ל, שאכן הגיע לביתו של ראש הישיבה, אך ל'כיכר השבת' נודע כי הוא בסך הכל ליווה קבוצת נשים לא-חרדיות, בסיור היכרות עם המגזר החרדי ורבניו.

הנשים הללו נכנסו למפגש עם הרבנית גיטא פינקל, רעייתו של ראש ישיבת מיר, שמצידו כלל לא ידע על הגעתן למעונו. גם המארחת כלל לא ידעה על כך שרוגוזינסקי יזם את המפגש, שנועד לשיחת חיזוק, שכמותה היא משמיעה מדי יום.

ראש ישיבת מיר (צילום: מגזין "די וואך")

אך העובדות לא הפריעו לפעילים הקנאים, שבעיניהם הגרא"י פינקל נפגש עם "גייס החרדים לצבא השמד": דקות ארוכות אחרי שהקבוצה עזבה את הבית, המשיכה ההתפרעות ברחוב, כשכל העת מגיעים עוד ועוד מפגינים, שהוזעקו על ידי 'קווי הנייעס' של הקיצונים.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי אחד מבני ביתו של ראש ישיבת מיר, שנוכח לראות כי ההפגנה נמשכת זמו רב ועלולה להיווצר סכנה לשלום המשפחה החשובה, הכניס את אחד מהמארגנים לתוך הבית, ונתן לו לעבור בין החדרים עד שזה ראה ש"הגייס" איננו והורה לחבריו להתפזר.

כך או כך, רוגוזינסקי נאלץ לצאת מהשכונה הירושלמית בליווי משטרתי צמוד, שחילץ אותו מזעמם של המפגינים, ללא פגע.

צפו בתיעוד

רוגוזינסקי (מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר