תקף 7 קטינים

שנתיים וחצי מאסר לרופא הילדים מאלעד

"רופא מקסים ונעים", תיארו בקופת החולים בעיר החרדית את ד"ר עידן ברק, אך זה נשלח היום ל-30 חודשי מאסר, לאחר שהורשע בביצוע מעשים חמורים בהם פגע בקטינים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

עונש של שנתיים וחצי מאסר נגזר היום (ראשון) על עידן ברק, רופא הילדים מהעיר אלעד, לאחר שהורשע בשורה ארוכה של עבירות חמורות אותן ביצע נגד שבעה קטינים.

ברק, בן 38 מהישוב גני תקווה, יצר לפי בית המשפט קשר עם קורבנותיו, הצעיר ביניהם בן 11, באמצעות אפליקציות ורשתות חברתיות, ובהמשך פגם בהם באופן חמור.

גזר הדין, שניתן היום בבית המשפט, הוא חלק מהסדר טיעון עליו חתם הרופא עם פרקליטות המדינה, במסגרתו ניתו לו עונש קל יחסית.

כזכור, עם מעצרו לפני כשנה, הדגישו במשטרה כי לא נמצא כל קשר ישיר בין עבודתו כרופא ילדים לבין הקורבנות שהותקפו, אך דבר מעצרו עורר כצפוי חשש רב בקרב משפחות חרדיות באלעד, שילדיהם טופלו אצלו.

אחת העובדות בקופת החולים בעיר החרדית, בה הופתעו מאוד ממעצרו, אמרה ל'וואלה! NEWS': "אנחנו בשוק מהפרסום, מדובר ברופא מקסים ונעים שלא עושה בעיות, אנחנו בהלם שזה קרה דווקא לו. הוא לא עשה בעיות והמטופלים לא התלוננו עליו".

מקופת החולים שהעסיקה אותו נמסר אז: "ככל שנמסר לנו על ידי הגורמים המוסמכים, החשדות החמורים אינם בזיקה לפעילות החשוד בקופה. עם זאת, ברי שמרגע שבו נפתחה החקירה, החשוד לא מורשה לשוב לעבודתו במסגרת הקופה עד שיוסר כל חשד לביצוע עבירות פליליות על ידו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר