פרסום ראשון

הקרב על הסרוגים: סמוטריץ' זעם ואיים, ביהדות התורה התנצלו

לאחר המתקפה שיצאה מהמטה הציוני דתי נגד השר סמוטריץ' ו'ימינה', נערכה שיחה קשה בין השר סמוטריץ' לח"כ משה גפני, וביהדות התורה מפיקים לקחים (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הרוחות ביהדות התורה סוערות: לאחר המתקפה שיצאה מהמטה הציוני דתי נגד השר סמוטריץ' ומפלגת 'ימינה', נערכה שיחה קשה בין השר סמוטריץ' לח"כ משה גפני, וביהדות התורה מפיקים לקחים.

נזכיר, כי מוקדם יותר היום (שני), פורסם ב'כיכר השבת' כי המטה הציוני למען יהדות התורה, מטה שמתוקצב על ידי יהדות התורה יצאה למתקפה חריפה נגד מפלגת 'ימינה' ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ', זאת בין היתר בשל הדיווח לפיו סמוטריץ' אישר ל"נשות הכותל" להעמיד דוכן הנחת תפילין בתחנת הרכבת סבידור בתל אביב, דיווח שהוכחש ע"י לשכת סמוטריץ'.

המטה הדתי של ג' כתב בין היתר על מפלגת 'ימינה': "המפלגה מאבדת כיוון, השיקולים התורניים וההלכתיים פשוט נעלמים".

ל'כיכר השבת' נודע, כי לאחר הפרסום נזף שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' ביו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. על פי הדיווח סמוטריץ' איים, כי ישלוף מהארכיון את הכניעה של גפני לנוצרים בוועדת הכספים, ואת התבטאויותיו בעד השמאל לצד קשריו עם ח"כ אחמד טיבי.

ביהדות התורה הפיקו לקחים, ונזפו בקמפיינרים הממונים על המטה הסרוג ואף הבטיחו להתנצל בפני השר סמוטריץ'.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בתוך יהדות התורה ישנה מתיחות פנימית באשר לאופי הפעילות במעוזי הציונות הדתית. בעוד חלקים פועלים במלוא המרץ בתוככי הציונות הדתית, ח"כ משה גפני סובר כי צריך למתן את הפעילות בקרב הסרוגים, פעילות שעשויה להוביל את המפלגות להתנגשות.

לצד זאת, ה'בוקה ומבולקה' בציונות הדתית מובילה את הבכירים ב'יהדות התורה' ובעיקר בדגל התורה להסתער בכל הכוח על מקומות אסטרטגיים בציונות הדתית, בניסיון לגרוף קולות של סרוגים בבחירות הקרובות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר