צפו בשר רוקד

יועצת רוה"מ בירמצה את הנכד, נתניהו בירך

באולמי 'סאטמר' בירושלים נערכה אמש שמחת הבר מצווה לנכד של רבקה פאלוך, יועצת לענייני חרדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ששלח מכתב ברכה (אנשים, ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הזמרים עם השר אוחנה (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

באולמי 'סאטמר' בירושלים נערכה אמש (שני), שמחת הבר מצווה לנכד של רבקה פאלוך, יועצת לענייני חרדים של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מי שכיבד בנוכחותו מטעם מפלגת 'הליכוד' היה, שר המשפטים, אמיר אוחנה, שהגיע לאחל מזל טוב כשכיפה לראשו. השר הצטרף למעגל הריקודים עם החתן וחבריו, לצלילי מוסיקה חסידית שעליה ניצחו הזמרים החסידיים שמחה אברמצ'יק ואהרל'ה שארף.

ל'כיכר השבת' נודע, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו רצה להגיע לאירוע ולאחל מזל טוב לסבתא של החתן - היועצת שלו רבקה פאלוך, אך בני המשפחה העדיפו שהאירוע לא יהיה מתוקשר ועם כמה שפחות המולה ואבטחה והסתפקו במכתב ברכה ששיגר ראש הממשלה.

מכתב ראש הממשלה

"לכבוד חתן הבר מצווה מנחם היקר", כתב ראש הממשלה נתניהו במכתב הברכה, "רעייתי שרה ואני שמחים לברך אותך מעומק לבנו עם הגיעך לגיל המצוות. אנו מאחלים לך הרבה מזל טוב והצלחה בכל מעשי ידיך".

"בהכירנו את משפחתך הנפלאה שנים רבות, אנו בטוחים שבעזרת השם תזכה גם אתה ללכת מחיל אל חיל. כעת אתה הופך מילד לנער, שהוא שותף מלא בחיי הקהילה היהודית. אהבת האדם והתורה, העם והארץ, תמיד תהיה נר לרגליך ברוח המורשת של חסידות גור".

"בשבת הקרובה תעלה לתורה בפרשת משפטים-שקלים. אחרי המעמד הנשגב של קבלת עשרת הדיברות בהר סיני, עם ישראל מאמץ חוקים ומשפטים שמסדירים יחסי אדם וחברו. עושר המצוות הזה יוצק תוכן בציווי 'ואהבת לרעך כמוך', וכך גם מצוות מחצית השקל - כל מחצית מצטרפת לחברתה וביחד נוצרת אחדות שלמה".

"מנחם יקירנו, מסור נא את ברכותינו הנאמנות להוריך - הרב ישראל ורחל לב, לסבך ולסבתך - שמחה ורבקה פאלוך, לסבתא פנינה לב ולכל קרוביך. עלה והצלח, כנאמר: "ומצא חן ושכל טוב בעיני אלוקים ואדם", חתם ראש הממשלה את מכתב הברכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר