כשבועיים אחרי הבחירות

נקבע הדיון הראשון במשפטו של ראש הממשלה

בין אם ינצח בבחירות ובין אם לא, ראש הממשלה נתניהו יהיה חייב להתייצב במשפט שיפתח נגדו בשלושת התיקים בהם הוא חשוד - לפחות לדיון הראשון, שנקבע היום ל-17.03 (חוק)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

ב-17 למרץ, בעוד חודש, יופיע יו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו באולם בית המשפט המחוזי בירושלים, לפתיחת משפטו. כך קבעה היום (שלישי) מזכירות בית המשפט.

על פי הנוהל המשפטי המחייב, מהדיון הראשון לא ניתן להיעדר, אך הפרט ה"שולי" שטרם ידוע, הוא האם נתניהו יתיישב על ספסל הנאשמים כראש ממשלה או לא - שאלה שתוכרע כשבועיים לפני פתיחת המשפט, ב-02.03, יום הבחירות.

"לא יהיה כלום" (ארכיון. מתוך הפייסבוק הרשמי)

כזכור, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בחר להגיש את כתב האישום נגד נתניהו, שעות ספורות לפני שנפתחה הפסגה המדינית הדרמטית שלו עם טראמפ, בה הוצגה 'עסקת המאה', בעקבות הודעת נתניהו כי הוא מושך את בקשתו מהכנסת לחסינות עבורו.

צעד זה הוגדר על ידי מקורבי ראש הממשלה כ"רדיפה אובססיבית. הלהיטות להגיש את כתב האישום המופרך נגד ראש הממשלה היא כה גדולה, עד שהם לא יכלו להמתין ולו יום אחד עד לסיום הפסגה ההיסטורית בוושיגנטון, מן החשובות בתולדות המדינה".

בהמשך נקבע הרכב השופטים שידונו בתיקי השוחד, המרמה והפרת האמונים, בהם הואשם ראש הממשלה: רבקה פרידמן-פלדמן, עודד שחם ומשה בר-עם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר