המלווה אשם?

תיעוד מזעזע: ילד מיוחד יורד מההסעה ונדרס

ילד בעל צרכים מיוחדים, ירד מרכב ההסעות לכיוון ביתו שבגבעת זאב - ונדרס בעת שחצה את הכביש • האמא סיפרה: "המלווה הוציא אותו ואמר לו 'תרוץ הביתה'" • תיעוד (חדשות)

(צילום: מצלמת רכב)

בתיעוד שהתפרסם היום (רביעי), נראה דוד, ילד בן 6 בעל צרכים מיוחדים, כאשר הוא יורד מרכב ההסעות, על יד ביתו שבגבעת זאב, רכב שהגיח מצד שמאל ועקף את ההסעה - נכנס בילד בעוצמה.

למרות שאף מבוגר לא המתין לילד, המלווה לא יצא החוצה אלא הוריד אותו שיירד לבד מרכב ההסעה ויצעד לביתו, למרות שהוא על הרצף ולא יכול לעבור כביש לבד.

דוד דימם וספג חבלות קשות, כולל חבלת ראש. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם תפרו לו את החתך בפנים ועשו לו שורת בדיקות כדי לשלול זעזוע מוחי.

אימו של דוד סיפרה לאתר 'שווים' לאנשים עם מוגבלויות: "ההסעה איחרה באותו יום אז התקשרנו לנהג. הוא אמר לנו שהוא התחלף עם נהג אחר, אז התקשרתי למלווה של ההסעה והוא אמר שהם רק יצאו מירושלים. חשבתי שיש לנו קצת זמן, אבל חמש דקות אחרי זה ההסעה הגיעה ללא ידיעתי".

לדבריה, ללא שום סיבה הגיונית רכב ההסעות נעצר מהצד השני של הכביש, הצד הנגדי לבית שלהם. "דוד סיפר אחר כך שהנהג פתח את הדלת, המלווה הוציא אותו ואמר לו 'תרוץ הביתה'".

"הילד עשה מה שאמרו לו, ובסרטון רואים איך הוא פשוט רץ לצד השני של הכביש בלי להסתכל, ואז הרכב פוגע בו עם הצד. אם הרכב היה מגיע שנייה לפני הוא היה פוגע בו מקדימה וזה היה נגמר כמעט בטוח במוות. תודה לא-ל שזה נגמר רק בכאבים חזקים, אבל גם בטראומה לילדה שלי שראתה הכל מהחלון והייתה בטוחה שאח שלה נהרג".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר