בגלל הסירחון

השכנים בטבריה הופתעו: גילו גופה בריקבון

דיירים ברחוב הארזים בטבריה, הרגישו ריח מסריח, שלא עוזב את הבניין. לאחר שהזמינו את כוחות הביטחון, התגלה גופתו של גבר ערירי, שנפטר לפני למעלה משבוע ימים (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: אהרון ברוך לייבוביץ)

גופת גבר ערירי התגלתה היום (רביעי) בטבריה, הגבר בן ה-49 נפטר ככל הנראה לפני למעלה משבוע ימים, אך השכנים שמו לב רק כאשר הריח של הגופה - החריף.

סמוך לשעה 14:30, גורמי הביטחון מהשכנים ברחוב הארזים בטבריה, על סירחון בלתי ניתן לתיאור שדלף מאחת הדירות - בבניין המגורים.

מתנדב זק"א, שהיה בזירה מספר: "מיד כשהתקרבתי לבנין הרגשתי את הריח הנוראי, המראות היו קשים מאוד, מדובר בגבר ערירי בן 49 שככה"נ נפטר לפני למעלה משבוע ימים ושכב לאחר מותו זמן רב עד שהשכנים הרגישו את הריח הנוראי הבלתי נסבל והזעיקו את כוחות המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את המנוח במצב קשה מאוד".

"פרמדיק מד"א אישר את מותו, ומתנדבי זק"א טיפלו בגופת המנוח ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. גופת המנוח הועברה לבית העלמין בטבריה שם הוא יובא הערב לקבורה".

יו"ר זק"א, יהודה משי זהב, קורא לציבור לשמור על האנשים הערירים ואומר: "אנחנו חייבים לעשות חשבון נפש. איך יתכן שבשלושה ימים, רק מתחילת השבוע הנוכחי טיפלו מתנדבי זק"א בשישה מקרים של קשישים וערירים שנמצאו במצב של ‏איבוד צלם אנוש".

"כל אחד חייב להזדעזע ולהבין שמדובר בזירות קשות מאוד! אנחנו מוצאים את גופותיהם של הקשישים והערירים, במצב הכי שפל שיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר