"מימין ומשמאל"

הגר"י זילברשטיין: 'רוצים לחסל אותנו; בני הישיבות נרדפים'

חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, התייחס השבוע לבחירות הקרובות והתבטא באופן חריף: "ימין ומשמאל רק רדיפה אחת יש – אותנו! רק אותנו רוצים לחסל" (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, רבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, התייחס השבוע לבחירות הקרובות והתבטא באופן חריף: "הם רוצים לחסל אותנו – מימין ומשמאל".

הגר"י זילברשטיין התייחס למצב בו אנו נמצאים ואמר כי "אף אחד לא מבין את זה, פרסום הנס, ואנחנו כאן קומץ בני הישיבות נרדפים מכל קצות הקשת, ואנחנו חיים וקיימים ויושבים ולומדים ובואו ניכנס לישיבות ונראה התורה פורחת, אין לך פרסום הנס גדול מזה".

הרב זילברשטיין קישר את חג הפורים הקרב ובא למערכת הבחירות שתתקיים שבוע קודם, "רוצים לקיים מצות פורים כהלכתה? דעו לכם המקרא מגילה שלנו זה ג', זה המקרא מגילה שלנו, רוצים לפרסם ולפרנס את רצון הבורא, ג' זה פרסום הנס, חיים פה בניסי ניסים, איך שאנחנו קיימים פה אני בעצמי לא יודע איך, מימין ומשמאל רק רדיפה אחת יש – אותנו! רק אותנו רוצים לחסל, זה נקרא פרסום הנס".

לדברי הרב זילברשטיין, "פרסום הנס לא צריכים לחכות לפורים, זה לפני פורים, בהתחלת חודש אדר זה קריאת המגילה המהודרת ביותר, מפרסמים נס, התורה קיימת, דבר בלתי מובן.

"אני נמצא בעיר חולון עיר שהיא לא בני ברק, אולם בכל זאת מסתובבים ברחובות בני תורה, ברמת גן אני נמצא ברמת גן, מסתובבים שם בני תורה ברחוב, נס, זה נס שאין כמותו. לעניות דעתי היום פרסום הנס יותר מאשר במגילת אסתר מה שהי' אז, בימי מרדכי ואסתר, בימינו אנו זה ניסי ניסים מה שאנחנו קיימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר