התנצלות מפתיעה

אביו של המחבל בגינוי נדיר: "מבקש סליחה"

עודה, אביו של המחבל חאלד אבו ג'ודה התנצל בפני משפחת קוקיא על הרצח של בנם, החייל רון הי"ד • האב השכול דחה את ההודעה: "ההצהרה - מהשפה אל החוץ", טען (אקטואלי)

רון, הי"ד (צילום: דובר צה"ל)

באורח נדיר, התנצל היום (חמישי) עודה אבו ג'ודה, אביו של חאלד, המחבל שרצח את החייל רון קוקיא הי"ד, על מעשה הטרור של בנו, שרצח את החייל בדקירות סכין בערד.

"חינכתי את משפחתי לנאמנות למדינה ולאהבת אדם. אני מתנגד לכל אלימות שהיא מכל סיבה שהיא. אני פונה לעם ישראל ולמשפחת קוקיא ומתנצל על רצח החייל רון קוקיא ז"ל, מתנצל על הכאב הרב, מגנה מכל הלב את הרצח של החייל שנעשה על ידי חאלד. מבקש את סליחתכם ומייחל לשלום".

אחד הדודים אמר בהצהרה לתקשורת: "אני מתנצל שוב ושוב על המעשה הטראגי הזה שיצא מאדם שפל, ועל המעשה השפל שאנחנו מגנים כל הזמן ובכל עת".

"לא חשבנו אף פעם שמהבית שלנו ייצא רצח של חייל. אנחנו מגנים את זה גינוי חסר תקדים, ומדינת ישראל מענישה את המשפחה עונש קולקטיבי - אבל זה לא ייתכן שזה יהיה ככה, על מעשה של אדם בודד".

מהומה בבית משפט, בדיון קודם (צילום: היללה גולן)

בתגובה להתנצלות מסר בועז קוקיא, אביו של רון ז"ל: "התנצלות משפחת רוצחי בני רון ז"ל שהם זרע הפורענות הגיעה באיחור של שנתיים. מעבר לגינוי הרצח והצהרת נאמנות למדינה, בהתנצלות לא הייתה שום החלטה ממשית כגון זו שבה האבא ישלם את הפיצויים שהושתו במשפט על בנו הרוצח, או לניתוק כל קשר מבניו הרוצחים שנמצאים בכלא".

קוקיא הוסיף כי: "נראה כי ההתנצלות מגיעה כעת משום שעליהם להרוס את ביתם הלא חוקי בעוד שבוע. מדובר בהצהרה שהיא מן השפה אל החוץ ותו לא. אני אמשיך לפעול ללא לאות כדי שהמדינה תעניש את עודה בבנייה הלא חוקית, בהלנת בת המשפחה השב"חית ובפוליגמיה".

"אני מודה להגעת השייחים זאכי ועקל שעומדים לצידי ופועלים לכבוד הדדי בין היהודים לבדואים במדינה ובעידוד הגיוס לצה"ל. באם אבי הרוצחים יעשה כאמור מעשים שיעידו על חרטה אישית אשקול בקשת סולחה בעתיד. כרגע אין על מה לדבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר