פוגע בביטחון המדינה?

לא בוחל בכלום: ליברמן הפר צו איסור פרסום

עושה הכל בשביל עוד מנדטים? בפעם השנייה, יו"ר ישראל ביתנו, איווט ליברמן, מפר צו איסור פרסום, כאשר סיפר על הביקור של ראש המוסד במדינה ערבית - לפני שבועיים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

במהלך ראיון שנתן הערב (מוצ"ש), יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, הוא חשף את ביקורם של ראש המוסד ואלוף פיקוד דרום הרצי הלוי שביקרו בקטאר לפני כשבועיים, על הביקור הזה חל צו איסור פרסום.

בראיון שנערך כאמור הערב, בתוכנית 'פגוש את העיתונות', אמר ליברמן, כי הנסיעה התקיימה בעקבות בקשת ראש הממשלה נתניהו בכדי לדאוג שקטאר ממשיכה להעביר את הכסף, לרצועת עזה לתשלום משכורות ולמימון השיקום הומניטרי של הרצועה.

הצנזורה בישראלה אסרה את פרסום הפרטים, אך כאמור, הפרטים נחשפו הערב על ידי איווט ליברמן.

לפי אתר וואלה, כהן והלוי הגיעו לדוחא, בירת קטאר בתחילת חודש פברואר ונפגשו עם מוחמד בן אחמד אל-מסנד, ראש שירותי המודיעין והיועץ לביטחון לאומי של אמיר קטאר. בפגישה השתתף גם מוחמד אל עמאדי, השליח הקטארי לרצועת עזה.

זו לא הפעם הראשונה בשנה האחרונה, בה ליברמן מפר צו איסור פרסום. הפעם הקודמת הייתה בחודש אוגוסט האחרון, אז ליברמן צייץ ברכות לצה"ל על לכידת רוצחי רנה שנרב הי"ד

שר הביטחון לשעבר כתב: "כל הכבוד לכוחות הביטחון ולחיילי צה"ל שלכדו את המחבלים השפלים שרצחו את רינה שנרב ז"ל ופצעו את אביה, הרב איתן ואחיה דביר." צייץ מהחשבון הרשמי של יו"ר ישראל ביתנו. אך הוא נמחק כעבור דקות אחדות.

מהשב"כ הכחישו את דבריו: "הפרסומים בנושא תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב אינם על דעת או באישור שב"כ אשר אמון על החקירה. חקירת הפיגוע נמצאת בעיצומה ויש להמתין לסיומה ולהודעות רשמיות ומוסמכות בנושא תוצאותיה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר