בחירות 2020

המועמד של ליברמן: ליצמן ונתניהו מעצימים את הפחד מה'קורונה'

ליאוניד אידלמן, מועמדו של ליברמן לתפקיד שר הבריאות, האשים את ליצמן ונתניהו ביצירת פאניקה סביב ה'קורונה'. לדבריו, המטרה של ליצמן - שפחות אנשים יצביעו (אקטואליה)

ליצמן ונתניהו, אמש (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

ליאוניד אידלמן, נשיא ההסתדרות הרפואית העולמית ומועמדו של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לתפקיד שר הבריאות, האשים אמש (ראשון) בשיחה עם מקורבים כי שר הבריאות יעקב ליצמן וראש הממשלה בנימין נתניהו מעצימים את הפחד מנגיף ה'קורונה' כדי להכניס אנשים לפאניקה, כך חשף ירון אברהן במהדורה המרכזית ב'חדשות 12'.

לפי הדיווח, אידלמן טען כי המטרה של השניים הינה להביא לירידה באחוזי ההצבעה בבחירות הקרובות ביום שני.

בשיחה עם 'חדשות 12', אידלמן סירב להתייחס לטענות שהשמיע אך טען כי לנתניהו אין הכשרה רפואית ומשכך, "לא ברור מאיפה ההבנה הגדולה שלו במה שצריך או לא צריך לעשות".

אידלמן הוסיף וטען: "אני מדבר על היסטריה שלצערנו משרד הבריאות מפיץ מסיבות שלא מקצועיות טהורות. יש אינטרס של הרב ליצמן שיגיעו כמה שפחות אנשים להצביע, כי הקהל שלו בטוח יגיע להצביע".

"ההיסטריה היא מוגזמת וצריך לחפש מה הסיבות לזה", אמר אידלמן. "זה תמוה מאוד, זה יצא מכל הפרופורציות, ומה שמשרד הבריאות משדר לציבור זה הוראות שקשה לעקוב אחריהן, קשה לעמוד בהן. ההחלטה להכניס את כל הציבור להיסטריה היא לא החלטה מקצועית".

ממפלגת 'הליכוד' נמסר בתגובה כי "ליברמן בהיסטריה לאחר שנחשף שחבר לשמאל. הציבור בישראל יודע שראש הממשלה מנהל גם את האירוע הזה בשיקול דעת ובאחריות מתוך דאגה מרבית לבריאות הציבור".

מסביבת השר ליצמן נמסר בתגובה: "מדובר בהזיה פרועה ומטורפת של אידלמן שמתאימה בדיוק להלך הרוח ולסגנון המפוקפק של פטרונו ליברמן. אין כל בסיס עובדתי לעלילה המפוברקת הזאת. כל החלטות מערכת הבריאות מתקבלות בידי גורמי המקצוע מתוך מחויבות לבריאות הציבור ובכדי למנוע התפשטות התחלואה".

בראיון ל'רדיו ירושלים', התייחס נתניהו לדיווח אומר כי "אי אפשר להתייחס לליברמן ברצינות, הוא הפך למשהו קשקשני והיסטרי. הוא מקבל את ההנחיות ממישהו חיצוני. זה על גבול הליצני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר