בחירות 2020

נפתלי בנט: "נתניהו לא מנסה לפגוע בעבודתי; הופתעתי"

שר הביטחון נפתלי בנט אמר כי הופתע לטובה מכך שראש הממשלה נתניהו לא מתערב בעבודתו. על המצב בעזה הוא חשף: "אנחנו מכינים משהו לשינוי יסודי של המצב" (חדשות)

השר נפתלי בנט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר הביטחון, נפתלי בנט, נאם הבוקר (שני) בכנס ירושלים 'בשבע' ואמר כי הופתע לטובה מכך שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מתערב בעבודתו.

"אני וראש הממשלה נתניהו מתכתשים פוליטית אבל בתוך החדר, בדיונים הביטחוניים, אנחנו בעבודה טובה מאוד", אמר בנט, "רה"מ לא מנסה לפגוע בעבודתי, מאוד הופתעתי לטובה".

על המצב ברצועת עזה, חשף בנט כי "אנחנו מכינים משהו לשינוי יסודי של המצב ברצועת עזה. אני מאוד מבין את המצב של תושבי הדרום, מגיע להם שקט וביטחון. ביממה האחרונה חיסלנו לפחות 6 מחבלים, אבל לא רק בעזה, אלא התקדמנו לפגיעה במקור הבעיה. הרתעה לא נבנית ברגע".

על התקרית ברצועת עזה אתמול, אמר בנט כי "לי יש יעד להחזיר את גופות הדר גולדין ואורון שאול הביתה, אבל לא על ידי שחרור מחבלים רוצחים. יש לנו חובה מוסרית וערכית להביא אותם הביתה, על ידי ללחוץ על חמאס דרך איסוף גופות מחבלים. יש הרבה ביקורת, ש'זה לא נראה טוב', תפסיקו לבלבל את המח. אין דבר יותר הומני מלאסוף קלפי מיקוח כדי להחזיר את בנינו".

על המצב בצפון אמר בנט כי "אנחנו המון שנים מנהלים קרבות טקטיים מול חיזבאללה, חמאס, ג'יהאד אסלאמי, אבל היום אנחנו מבינים שמי שמזין את רוב הבעיות הטקטיות שלנו זה איראן. כמו תמנון שראשו יושב בטהרן ושולח זרועות לאמלל אותנו. אני לא מדבר רק על הגרעין האיראני.

"אנחנו במערכה מתמשכת להחליש ולהתיש את ראש התמנון, כדי שפחות חמצן יגיע לזרועות. אנחנו מעלים הילוך ופוגעים באיראנים בסוריה. אין להם מה לעשות שם. אני לא רוצה מלחמת לבנון שלישית או צוק איתן 14. אנחנו מביאים את המלחמה לבית שלהם. כל האנרגיה תופנה לראש כדי לייצר את הקרבות הטקטיים בקצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר