מגיב לקמפיין האישי

בני גנץ: "אני מדבר ולעתים שוגה, זה אנושי"

בתגובה לקמפיין האישי של 'הליכוד' נגדו, אומר גנץ כי "הרפש שמוטל עליי קורה רק כי אני מאיים על ראש הממשלה". וכיצד הגיבו בנט וסמוטריץ' לטענות שיחברו ל'כחול לבן'? (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בני גנץ ברמת גן, אמש (צילום: גילי יערי, פלאש 90)

במפלגת 'הליכוד' פתחו בקמפיין אישי נגד יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, המציג את דמותו באור שלילי לאור הטעויות המביכות שהוא מפגין בראיונות ובנאומים וכן בציטוטים לא מדויקים מהמקורות.

הבוקר (רביעי) הגיב גנץ לקמפיין ואמר בראיון ל'גלי צה"ל': "אינני קריין ולא למדתי משחק. אני מדבר ולעתים שוגה בציטוטים, זה נראה לי אנושי לחלוטין. הרפש שמוטל עליי קורה רק כי אני מאיים על ראש הממשלה".

גנץ התייחס לחקירות הצפויות בפרשת 'המימד החמישי' ואמר כי "המימד החמישי לא הציגה שום מצג שווא. כל הדבר הזה יתברר כפלופ תקשורתי אחד גדול. יש ארומה פוליטית סביב פתיחת החקירה, המכתבים של ארדן ואוחנה, ברור לי הלחץ שהופעל שם בשבועות האחרונים".

שקד, בנט וסמוטריץ' (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

בתוך כך, יו"ר 'ימינה', שר הביטחון נפתלי בנט, מגיב לרמיזות של נתניהו נגדו כי יחבור וינהל מגעים עם בני גנץ. בראיון שיפורסם בעיתון "ישראל היום" מצוטט בנט: "אני מעדיף לשבת באופוזיציה ולא לחבור לממשלה של בני גנץ. אני גם מעדיף בחירות רביעיות מאשר לשבת בקבינט שלו".

בנט מבהיר: "אני ימני וכחול לבן זו מפלגת שמאל. כמו באבוקדו שבו יש גרעין ומעטפת, כך ליבת כחול לבן, היא יש עתיד, שנלחמה במכינה בעלי, שרוצה לפנות עשרות אלפי מתיישבים מביתם, שלא רוצה יהדות ושהעומד בראשה, יאיר לפיד, אמר שההתנתקות היא עונש לציבור הדתי־לאומי. אלה לא הדעות שלי ולכן לא אשב איתם. אני רק הולך עם ממשלת נתניהו".

גם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נשאל הבוקר בגל"צ על האפשרות שימינה תצטרף לממשלת גנץ ואמר: "אין אפשרות כזו שעומדת על הפרק - חד משמעית, אנחנו הולכים רק לממשלת נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר