בן גביר יורה

"גפני דחה יוזמות ימין; ליצמן ברח בהצבעה על גוש קטיף"

"נראה לך ששכחנו להם שהם ברחו בהצבעה על פינוי גוש קטיף", תוקף עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', את יעקב ליצמן ומשה גפני הטוענים כי הם ימניים: "אווירת פורים" • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

"נראה לך ששכחנו להם שהם ברחו בהצבעה על פינוי גוש קטיף", תוקף עו"ד איתמר בן גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית', בראיון באולפן 'כיכר השבת' החדש, את יעקב ליצמן ומשה גפני הטוענים כי הם ימניים: "אווירת פורים". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

"אני חייב להגיד משהו בנוגע לליצמן וגפני", פתח עו"ד בן גביר את המתקפה על משה גפני ויעקב ליצמן: "שאני מעריך אותם מאד, אבל כשהם באים ליישובים שלנו ואומרים אנחנו ימין, נראה לך ששכחנו את פינוי גוש קטיף, ואת שריפת בתי הכנסת, בזמן שליצמן ברח למלון בים המלח?".

גם גפני לא ימין?

"הוא אמר בוועידת 'הארץ' שהוא איש שמאל, ושהוא הולך בדרך של השמאל".

אומרים ביהדות התורה שבמבחן התוצאה- יהדות התורה לא הצביעה אף פעם בעד פינוי ישובים?

"קודם כל זה לא נכון עובדתית, כי בהצבעה על ההתנתקות הם נמלטו. אבל מעבר לזה כנראה שאנחנו באווירת פורים, כי כולם רוצים להתחפש 'לעוצמה יהודית' ולאיתמר בן גביר".

בן גיבר מעיד כי, לדבריו, משה גפני עצר יוזמות של הימין: "אגב. אני אישית הגעתי לכנסת, כשהייתי עוזרו של חכ"ל מיכאל בן ארי, כדי לדבר עם גפני בנוגע לקידום יוזמות חשובות לימין והוא דחה אותי על הסף".

"שלא תבין אותי לא נכון", מדגיש בן גביר: "אני רוצה שגפני ודרעי ישבו בממשלה, ואני רוצה שנתניהו יהיה ראש הממשלה, אבל אני רוצה ממשלה ימנית ששומרים עליה מימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר