טיפ ממעצבת: כך תגרמו למטבח פשוט להראות יוקרתי

האם אי פעם ראיתם מיקרוגל או מיקסר במגזינים לעיצוב הבית? לא, כי מכשירי חשמל אינם פריטים אטרקטיביים במיוחד. מעצבת פנים מסבירה איך ניתן להסתיר אותם ועדיין להשתמש בהם בקלות (עיצוב הבית)

(צילום: שאטרסטוק)

חשבו על זה: האם אי פעם ראיתם מיקרוגל או מיקסר בין דפי מגזינים לעיצוב הבית? לא, כי בואו נהיה כנים - אפילו מכשירי החשמל הדקורטיביים ביותר שקיימים כיום בשוק, הם לא אטרקטיביים במיוחד. אחרי הכל, הם מכשירי חשמל. בבתים שהושקעה מחשבה רבה בסגנונם, הם בדרך כלל מוסתרים בצורה חכמה ו / או משולבים בעיצוב המטבח.

ג'ואנה גיינס, מעצבת פנים עם קרוב לשניים עשר מיליון (!) עוקבים נאמנים באינסטגרם, נותנת טיפ פשוט אך חכם כיצד לעשות זאת נכון.

בספרה היפהפה, "Homebody", גיינס מציעה לערוך תיקון פשוט לבעיית "המכשירים החשופים": אחסון המיקרוגל "במזווה או בארון, יחד עם מכשירים קטנים אחרים שלא משתמשים בהם כל יום".

כדי להגביר את קלות השימוש בהם, היא ממליצה לשכור את שירותיו של חשמלאי שיתקין שקע נוסף בחללים אלה. (דהיינו: הוספת שקע נוח ונגיש בתוך ארונות המזווה שלכם, או ממש מתחת לארון בו אתם מאחסנים את מכונת הקפה שלכם.) על ידי הסתרת מכשירי החשמל שלכם, תוכלו ליצור אשליה של מטבח מוקפד לחלוטין.

זייפו את זה עד שתצליחו, אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר