'סוגרים שבוע'

דרעי באולפן; מוזס שובר שתיקה; אייכלר מאשים והפרשנים

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, בראיון נרחב באולפן; מנחם אליעזר מוזס מתאר לראשונה כיצד נפגע מאופן הזזתו מהרשימה; ח"כ אייכלר מאשים שנתניהו נרדף בגלל החרדים; עו"ד בן גביר ופאנל פרשנים (TV)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

אורחים באולפן

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, בראיון מיוחד באולפן על המתיחות עם איראן, הירי בדרום, העימות עם 'דגל התורה', החבר איווט שהפך לאויב והשמאל בישראל.

חבר הכנסת לשעבר (יהדות התורה) מנחם אליעזר מוזס שובר שתיקה, לאחר שהוזז מהרשימה לפני כשנה, ומתייחס על הפגיעה בו, בדרך בה הוחלט להעבירו מתפקידו כח"כ, אך לא על עצם ההחלטה של האדמו"רמוויז'ניץ להחליפו בח"כ יעקב טסלר.

חבר הכנסת ישראל אייכלר בראיון על בחירות 2020, העימות בין ש"ס ל'דגל התורה' ורדיפת מערכות אכיפת החוק את ראש הממשלה נתניהו. וגם: האם החרדים שכחו לביבי את הגזרות הכלכליות שהטיל עליהם בעבר, בהיותו שר האוצר.

יו"ר 'עוצמה יהודית' עו"ד איתמר בן גביר מנסה לענות באולפן לשאלה מדוע הוא מסרב לפרוש למרות הסקרים הקטלניים ומפזר שלל האשמות נגד ראשי המפלגות החרדיות המבקשים את קולות הימין החרד"לי.

פאנל בחירות

פאנל הפרשנים המדובר, והערב עם עורך 'משפחה' יוסי אליטוב, ועורך חדשות 'בקהילה' יעקב ריבלין, על קרבות החרדים, גוש הימין שלא מצליח להתרומם וההימור שלהם על תוצאות הבחירות.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר