באנו לעזור

4 טיפים של מקצוענים איך לאחסן תפוחים נכון לאורך זמן  

בין אם הם מגיעים בפשטידות, בטארטים, בגאלטים או כפלחים טריים - אנחנו אוהבים תפוחים בכל דרך שלא תהיה. למרבה המזל, הפרי הטעים הזה זמין לנו בכל עונות השנה ומלא בערכים תזונתיים, מה שהופך אותו לסופר-פוד אמיתי. הצטיידתם בתפוחים לבית? הגיע הזמן שתדעו איך לאחסן אותם נכון ולא תאלצו להיפרד ממחצית הכמות שקניתם בטרם עת (מדריך, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
לאחסן תפוחים נכון (צילום: shutterstock)

ראשית: בחרו את התפוחים הטובים ביותר

ככל שהתפוח חמצמץ יותר, כך הוא יחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר. לכו על זנים כמו גרני סמית, פוג'י או מקינטוש. בנוסף, ככל שהתפוח קטן יותר, הקליפה תהיה עבה יותר. כלומר, הוא יחזיק מעמד זמן רב יותר.

כיצד לאחסן תפוחים

1. אם אתם מתכוונים לאכול את התפוחים בימים הקרובים, תוכל לשמור אותם בקערה על השיש או הדלפק במטבח. הם יחזיקו מעמד כך במשך שבוע.

2. כדי לשמור על התפוחים טריים למשך חודש, אחסנו אותם במגירת הירקות במקרר - אך היזהרו לא לאחסן אותם לצד פריטי מזון אחרים. לא רק שהתפוחים יספגו את הטעמים של אותם מזונות, הם יבשילו מהר מדי וירקבו.

3. אבל כדי להאריך באמת את חיי הפרי האהוב עליכם (ועלינו) למשך כמה חודשים, אחסנו אותם במקום קריר, חשוך ודי לח. תפוחים מעדיפים טמפרטורות של 1-1.5 מעלות צלזיוס.

בנוסף, רק תפוחים נטולי פגמים יישמרו היטב. בחרו תפוחים חסרי חבורות או כתמים, עטפו כל תפוח בנייר עיתון וסדרו אותם בשכבה אחת בארגז עץ או מתכת. מה שלא יהיה, אל תאחסנו אותם בערמות, זה עלול לגרום להופעת כתמים חומים.

4. אל תשכחו לבדוק מדי פעם את מצב התפוחים! במקרה הזה המחנכת מהסמינר צדקה: תפוח אחד מקולקל באמת יכול להרוס את כל הפירות שסביבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר