"השנאה מאחדת אותנו"

נתן אשל הוקלט בסתר: "מירי רגב בהמה"

בהקלטות שפורסמו הערב, בתוכנית 'עובדה', נשמע מקורבו של רוה"מ - נתן אשל, מסביר את האסטרטגיה של המפלגה: "מירי רגב בהמה; השנאה היא מה שמאחד אותנו" (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אשל (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

נראה שסבב ההקלטות של הבחירות הנוכחיות לא יסתיים עד הבחירות. בהקלטה הפעם, מדובר על הקלטה של מקורבו הדתי של ראש הממשלה - נתן אשל, מדבר בחריפות נגד שרת התרבות מירי רגב, ומסביר כי רק השנאה זה מה שמאחד אותם.

בהקלטה שלא ברור עדיין היכן היא הוקלטה והובאה הערב (מוצ"ש), בתוכנית 'עובדה', נשמע אשל מדבר בהתחלה על היועץ מנדלבליט: "אני אגיד לך, מה שקרה לנו לשמחתי בבחירות האחרונות זה שלמרות שאביחי (היועמ"ש) יצא שבועיים לפני הבחירות והצהיר מדובר בעבריין, אה, הוא עלה ב-20 אחוז. זאת אומרת, זה כמו אצל איווט. אם אתה לא גנבת, מי אתה? בשביל מה באת?...".

אשל נשמע אומר עוד: "לתדהמתי. בדקנו את זה גם. זאת אומרת, הם לא מבינים את זה שהלכת לפוליטיקה בשביל לעשות טוב לעם. הלכת לפוליטיקה כי הלכת לגנוב ואתה צריך להיות גבר... עכשיו, בציבור הזה - אני קורא לו אפילו הלא-אשכנזי הזה, כן – מה מחמם אותו? הרי הוא אומר: מה? הם? יעשו לי בזה? נראה להם. למה הם שונאים את התקשורת? למה הם צעקו הו הא מה קרה נוני אכל אותה אחרי הבחירות? הם שונאים הכול".

כאן הוא עבר לדבר על מירי רגב: "הצלחנו להטריף את ה... השנאה הזאת היא מה שמאחד... את המחנה שלנו. ואנחנו מסתכלים על המחנה שלנו... ומירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת זה שהיא בהמה בכלל, עזוב את... אה, אבל היא עושה עבודה מצוינת. כי היא מלהיבה את... כמו ההוא בכדורגל שעומד ועושה לקהל ככה עם הידיים".

"זה מה שהיא עושה. וזה מצליח. זה מצליח. היינו עשרים וכמה אבל היינו שלושים, היינו שלושים עלינו לשלושים ושש. ואתה שואל אותי, נעלה גם הלאה אם ירצה השם. אז זה מה שקורה כרגע. והעם לגמרי מתנתק מהדברים האחרים. להיפך. עוד מרוויחים אותו יותר ויותר. לכן אין לנו ברירה. אנחנו צריכים ללכת על הכסאח הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר