למרות משבר הקורונה

תעשו היכרות: אלדן, לא מתאים לך - תחזיר!

'אלדן' חברת המכירה, הליסינג וההשכרה הישראלית המובילה לא מפסיקה להפתיע. גם בימים אלו בהם משבר הקורונה מאיים גם על ענף הרכב באה הבשורה מצד ענקית מכירת הרכב - עם שיטת קניה סטייל אמריקה שלא תשאיר לכם מקום להתלבטות (רכב, צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

'אלדן' חברת המכירה, הליסינג וההשכרה הישראלית המובילהלא מפסיקה להפתיע.

שיטות המכירה המקובלות בעולם הרכב הן רבות. אך מי שלא מחדש, נשאר מאחור...

מה גם שנגיף הקורונה המחולל תמורות רבות בשוק הכלכלי, נותן את אותותיו גם בענף הרכב.

ביום שני השבוע היתה אמורה להיפתח תערוכת הרכב החשובה בעולם בז'נווה - אך שישה ימים לפני הפתיחה לקהל הרחב, הודיעו מארגני התערוכה על ביטולה בגלל הקורונה.

בסין עצמה בעקבות הסגר על מחוזות רבים, שהוביל להשבתת מפעלים ופעילות מסחרית, הושפעו כמובן גם מפעלי הרכב השונים ודבר זה גרם לירידה במכירות רכב אשר רק בחודש ינואר רשמו צניחה בהיקף של 18% משנה שעברה.

גם יצרניות רכב ברחבי העולם נאלצות לסגור לסירוגין מפעלים במדינות שונות מכיוון שאין במפעלים רכיבים המיוצרים בסין והדרושים לפס הייצור באופן קבוע.

כל זאת מלבד ההשבתה של מפעלי הרכב בסין עצמה של יצרניות כמו רנו, ניסאן, פולקסווגן והונדה.

אז דווקא בימים אלו באה הבשורה מצד ענקית מכירת הרכב - אלדן עם שיטת קניה סטייל אמריקה שלא תשאיר לכם מקום להתלבטות.

לפרטי רכישה נוספים הקליקו >>

תתחילו לשנן - "אלדן לא מתאים לך? -תחזיר!"

בשיטה זו מעמידה חברת אלדן את מגוון ציי הרכבים שלה לרכישה לציבור הרחב בתנאים יוצאי דופן.

כעת חברת אלדן מזמינה אתכם ליהנות מקניית רכב בראש שקט וללא דאגות וגם בלי הספק שתמיד מחלחל - "אולי זה לא מה שחיפשתי..."? השיטה נותנת לכם אפשרות להחזרת הרכב לאחר רכישתו.

שירות "לא מתאים לך? תחזיר!" מאפשר לרכוש את הרכב, לנסוע ולהתנסות במשך מספר ימים ואם לא מתאים, מכל סיבה שהיא, ניתן להחזירו (בקיזוז תשלום דמי שכירות מינימליים בגין ימי השימוש ברכב)

לפרטי רכישה נוספים הקליקו >>

בנוסף, בכל קניית רכב באלדן תוכלו ליהנות מ'שיטת הקנייה הבטוחה' של אלדן, הכוללת את מבחן אלדן - סדרת בדיקות מקיפות לרכב, בדיקת קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכניים וניקיון כללי, תעודת זהות לרכב הכוללת שקיפות מלאה לפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות ומאפשרת לכם לעקוב אחרי ההיסטוריה של הרכב ואחריות מורחבת לכל רכב – למשך שנה או עד 20,000 ק"מ (המוקדם מביניהם) על עשרת המכלולים העיקריים ברכב.

יצוין כי באלדן מכירים את ההיסטוריה של כל רכב באופן אישי ומציעים לכם מגוון עצום של דגמים, מסלולי מימון משתלמים במיוחד ופתרונות טרייד-אין מגוונים.

בימים אלו אלדן מציעה מגוון דגמים לרכישה במחירים מיוחדים, כולל תנאי מימון משתלמים במיוחד: טויוטה אוריס סטיישן החל מ 399 ₪ לחודש, יונדאי סונטה היברידית החל מ 999 ₪ לחודש, יונדאי איוניק היברידית החל מ 699 ₪ לחודש וסובארו אימפרזה החל מ 199 ₪ לחודש!

לפרטי רכישה נוספים הקליקו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר