לאחר המדגמים

רה"מ נתניהו שוחח עם ראשי 'גוש הימין'

לאחר תוצאות המדגמים שהעניקו 60 מנדטים לגוש הימין, מיהר ראש הממשלה נתניהו לשוחח עם ראשי המפלגות בגוש במטרה להקים ממשלה וקבע איתם פגישה למחר בבוקר (ארץ)

(צילום: פלאש 90 / דבורה נוסבכר, כיכר השבת)

לאחר תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה, שהעניקו 60 מנדטים לגוש הימין, מיהר ראש הממשלה בנימין נתניהו לשוחח הערב (שני) עם ראשי המפלגות בגוש במטרה להקים ממשלה בהקדם וקבע איתם פגישה ראשונה למחר בבוקר.

הראשון שדיווח על שיחה עם נתניהו היה שר הבריאות יעקב ליצמן, מטעמו נמסר כי הוא שוחח עם רה"מ בנימין נתניהו "ואיחל לו מזל טוב, ברוך השם ובשעה טובה". עוד נמסר כי "השר ליצמן הודיע לו על המשך שיתוף הפעולה בין גוש הימין" וכי "נקבעה פגישה למחר, יום שלישי, בבוקר".

מאוחר יותר נמסר כי ליצמן שוחח "עם כל ראשי גוש הימין, ראש הממשלה נתניהו, ח"כ גפני, השרים דרעי ובנט, וסיכמו על המשך שיתוף פעולה הדוק לטובת אזרחי ישראל".

מטעמו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נמסר כי "רה"מ בנימין נתניהו התקשר כעת ליו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. ח"כ גפני בירך אותו על הניצחון הגדול, השניים קבעו להיפגש מחר בבוקר לישיבת בלוק הימין".

גם מטעמו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי נמסר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו, התקשר כעת ליו"ר שס, השר אריה דרעי, בירך אותו על התוצאה והודה לו על התמיכה העקבית. השר דרעי בירך את רה"מ על התוצאה המצויינת ואמר כי הוא מקווה שתוקם במהרה ממשלה ימנית וחזקה שתפעל למען עם ישראל".

מטעמו של יו"ר 'ימינה' שר הביטחון נפתלי בנט נמסר כי "רה"מ נתניהו התקשר כעת לשר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט. השניים בירכו זה את זה על ניצחון המחנה הלאומי על פי תוצאות המדגמים. כפי שהבטיח, בנט אמר לראש הממשלה כי ימינה תמליץ עליו להרכבת הממשלה".

מטעם 'הליכוד' נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם כל ראשי מפלגות המחנה הלאומי וסכמו להקים ממשלה לאומית חזקה לישראל בהקדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר